هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

Lastest News from Shahrgon for 06/24/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



آیت الله صادق آملی لاریجانی چهارشنبه شب در گفت‌و‌گوی ویژه خبری شبکه دو سیما به مناسبت هفته قوه قضاییه تاکید کرد: در بحث حقوق بشر، حتما تعامل‌هایی با سازمان ملل خواهیم داشت لیکن در چارچوب‌های منطقی نه به عنوان ابزاری علیه کشورمان.

وی افزود: خود آمریکا که به عراق و افغانستان حمله کرد و بسیاری از افراد را به خاک و خون کشید، ادعای حقوق بشر دارد درحالی که ما هنوز زندان‌های گوانتانامو و ابوغریب را فراموش نکرده‌ایم.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه هیچ دلیلی ندارد مبانی‌ای که از یک فرهنگ خاصی برخاسته همه به صورت یک چارچوب کلی پذیرفته شود، ‌گفت: ما خودمان به برکت اسلام، از ۱۴۰۰ سال پیش از مدعیان حقوق بشر هستیم و در فضایی که دختران را زنده به گور می‌کردند، در آن فضا اسلام آمد و گفت همه با هم برابر و برادرند.

وی افزود: دین ما در آن فضایی که کسی نمی‌پذیرفت چنین تاکیدی بر حقوق انسانی می‌کرد.

لاریجانی با بیان اینکه چرا باید بستر لیبرالی حقوق بشر، فرهنگ خود را به تمام دنیا تحمیل کند، گفت: آیا در خود کشورهای غربی الزاماتی ندارند؟ ما هم در کشور خود حد و حدودی داریم که این‌ها را نقض حقوق بشر می‌دانند.

وی افزود: گاهی مثلا شنیده شده که اعدام‌های ما را ضد حقوق بشر می‌دانند ما قاچاقچی مواد مخدر را وقتی از حدی بالا‌تر بروند، اعدام می‌کنیم چون این‌ها را سوداگران مرگ می‌دانیم.

رییس دستگاه قضا اظهار داشت: چطور بپذیریم در کشور اسلامی، این همه جوانان که استعدادهای خوبی دارند و می‌تواند این استعداد‌ها شکوفا شود، در گوشه خیابان‌ها بیفتند.

لاریجانی اضافه کرد: پس از ورود آمریکا به افغانستان، کشت و تولید مواد مخدر چندین برابر شده و ایران هم در مسیر آن قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: مبانی حقوق بشر غربی قابل تحمیل نیست و نمی‌توانیم حقوق بشری که آن‌ها از مجموع فرهنگ لیبرالی بر ما تحمیل می‌کنند، بپذیریم زیرا نظام دینی ما می‌تواند خودش، نظام حقوق بشری بر اساس مبانی خودش داشته باشد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه کشور ما به لحاظ دموکراسی نمونه است، گفت: کدام کشور را در منطقه سراغ دارید که هر سال یک انتخابات رخ داده باشد.

وی تصریح کرد: ما را در حالی متهم به نقض حقوق بشر می‌کنند که اطراف ما ما کشورهایی وجود دارند که غربی‌ها از آن‌ها حمایت می‌کنند اما از حقوق بشر در آن کشور‌ها خبری نیست.

وی درباره تحولات اخیر در بحرین اظهار داشت: آیا در همین بحرین اجازه رای می‌دهند؟ شنیدم در اوایل انقلاب مسلمانان، حکام بحرین در آنجا پیغام داده بودند ما حاضریم شیعیان از هر ۵۰ نفر یک رای داشته باشند؛ آیا این حقوق بشر است؟

رییس دستگاه قضایی گفت: بگذارند در بحرین هر کس یک رای داشته باشد اما نمی‌گذارند زیرا این حکام، مورد حمایت قطعی آمریکا هستند.

لاریجانی تصریح کرد: ‌متاسفانه حقوق بشر به یک ابزار سیاسی علیه هر کسی که نمی‌پسندند، تبدیل شده است.

براین اساس، معاون کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته جاری، پس از پایان جلسه این کمیته از ممانعت از ورود گزارشگر ویژه سازمان ملل به ایران خبر داده بود.

شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته گذشته، «احمد شهید» وزیر خارجه سابق کشور مالدیو را به عنوان گزارشگر ویژه خود در ایران تعیین کرد.

[ایرنا]


 


وزارت خزانه داری آمریکا پنجشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نام شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) و شرکت هواپیمایی ایران ایر تور را به فهرست تحریم های خود افزوده است.

مقام های آمریکایی گفته اند که ایران ایر برای سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران تسلیحات حمل و نقل می کند.

دولت ایران هنوز به دور تازه تحریم های اعمال شده از سوی دولت باراک اوباما واکنش نشان نداده است.

هم زمان، هیلاری کلینتون و تیموتی گایتنر، وزیران امور خارجه و خزانه داری ایالات متحده طی بیانیه ای بر ادامه سیاست واشنگتن که بر تحریم و مذاکره چندجانبه با ایران استوار است، تاکید کرده اند.

این دو گفته اند که جامعه بین المللی باید تحریم ها را علیه ایران تشدید کند و دامنه آنرا گسترش دهد.

به گفته آنان: "پیشگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای یکی از مهم ترین اولویت های دولت آمریکاست. ما همچنان نگران مقاصد هسته ای ایران هستیم."

ایران با رد اتهام های آمریکا می گوید که برنامه اتمی این کشور صلح آمیز است.

خزانه داری ایالات متحده همچنین "شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان" و "شرکت تایدواتر خاورمیانه" را تحریم کرده است.

تاید واتر خاورمیانه در امور خدمات بندری و دریایی فعالیت دارد.

مقام های آمریکا گفته اند که سپاه پاسداران از شرکت تایدواتر خاورمیانه برای انتقال محموله های "غیرمجاز" استفاده می کند.

علی آلفونه، پژوهشگر در موسسه آمریکن انترپرایز که درباره فعالیت های سپاه پاسداران تحقیق می کند به بی بی سی فارسی گفت: "تحریم شرکت تایدواتر خاورمیانه قطعا امکان سپاه پاسداران برای واردات ابزارآلات مرتبط با صنعت اتمی و موشکی جمهوری اسلامی را سخت تر خواهد کرد."

او افزود : "متاسفانه سوءاستفاده سپاه پاسداران هم از کشتیرانی و هم از هواپیمایی جمهوری اسلامی باعث دردسر مردم غیرنظامی در ایران شده است... به نظر من هم پیمان های اروپایی ایالات متحده نه تنها از دادن سوخت به هوایپمایی جمهوری اسلامی جلوگیری خواهند کرد که این امکان نیز وجود دارد که با استناد به همین تحریم ها از پرواز هواپیماهای ایران ایر به بسیاری از پایتخت های اروپایی جلوگیری شود."

بر اساس اطلاعات موجود، تایدواتر خاورمیانه، از شرکت های خصوصی بوده که پس از انقلاب مصادره شده و طی سال های گذشته، در مالکیت مشترک نهادهایی نظیر بنیاد مستضعفان و بنیاد شهید بوده است.

وزارت خزانه داری گفته است که در حال حاضر سپاه پاسداران، بانک مهر و شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان کنترل این شرکت را در دست دارند.

شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان نیز از سوی آمریکا تحریم شده است.

دولت باراک اوباما یک شهروند ایران به نام بهنام شهریاری و شرکت بازرگانی او با نام "بهنام شهریاری" را هم تحریم کرده است.

به گفته خزانه داری آمریکا، این ایرانی به نمایندگی از سوی شرکت کشتیرانی لاینر ترانسپورت کیش در کمک تسلیحاتی به گروه حزب الله لبنان دست دارد.

در اولین واکنش ها به اقدام آمریکا، سناتور جمهوریخواه مارک کرک، طی بیانیه ای از تحریم های جدید علیه ایران استقبال کرده است.

او از دولت باراک اوباما خواست که در مرحله بعد، بانک مرکزی ایران را هدف تحریم ها قرار دهد و به همراه متحدان آسیایی و اروپایی کشورش "استراتژی فروپاشی بانک مرکزی ایران" را دنبال کند.

آمریکا تاکنون شمار زیادی از بانک های ایران را تحریم کرده اما بانک مرکزی هنوز به فهرست تحریم یکجانبه واشنگتن اضافه نشده است.

آمریکا روز دوشنبه این هفته نیز ۱۰ شرکت کشتیرانی و سه شخصیت حقیقی را به خاطر ارتباط با برنامه هسته ای و موشکی ایران تحریم کرده بود.

این شرکت ها عبارت بودند از خطوط کشتیرانی پاسیفیک، آتلانتیک اینترمودال، کریستال شیپینگ، پرل شیپینگ، آزورس شیپینگ، سینوز مریتایم، سانتکس لاینز، فیر وی شیپینگ.

سه نفری هم که به عنوان اشخاص حقیقی مشمول تحریم قرار گرفتند، مدیران ارشد شرکت کشتیرانی ایران هستند.

مقام های ایرانی بارها تاکید کرده اند که تحریم های آمریکا بر خط مشی سیاسی یا اتمی این کشور تاثیر نخواهد گذاشت.

[بی.بی.سی]


 


به گزارش آژانس خبری موکريان، تاکنون ازسرنوشت فرزاد حق شناس که حدود يک ماه پيش از سوی نيروهای امنيتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است، خبری در دست نيست.

شايان ذکر است عليرغم پيگيری‌ خانواده حق شناس، تاکنون مقامات مسئول توضيحی در رابطه با محل نگهداری اين شهروند و اتهامات احتمالی وی نداده‌اند.

[موکريان]


 


بنابه اطلاع گزارشگران هرانا، در طی چند روز گذشته نيروهای مبارزه با مفاسد اجتماعی نيروی انتظامی شهر کرمانشاه اقدام به اجرای گسترده طرح مبارزه با بد حجابی در سطح شهر کرمانشاه کرده است و در همين راستا ده‌ها شهروند توسط اين نيرو‌ها بازداشت شده‌اند.

شاهدان عينی از استقرار نيروی مبارزه با مفاسد اجتماعی به صورت گروهی همراه با چندين پليس زن در مناطق اصلی و خيابانهای شهر کرمانشاه خبر داده‌اند.

اين نيرو‌ها که در داخل خودروهای ون و سمند جای دارند، در مناطقی همچون مصدق، نو بهار، چهار راه اجاق و.. اقدام به تذکر به شهروندانی موسوم به «بی‌حجاب» کرده و تعدادی را نيز در طی اين چند روز بازداشت کرده‌اند.

[هرانا]


 


بامداد روز سه شنبه ۳۱ خرداد ماه ماموران امنيتی با ورود به منزل زهرا يزدانی روزنامه نگار را بازداشت کرده و با تفتيش منزل وی ، لوازم شخصيش را نيز ضبط کردند.

به گزارش «خانه حقوق بشر ايران» درباره دليل بازداشت وی اطلاعی در دست نيست و وی تا اين لحظه با خانواده خود تماسی نداشته است.
گفتنی است اين روزنامه نگار از شاگردان محمدعلی طاهری، محقق ايرانی و بنيانگذار طب های مکمل "فرادرمانی" و "سايمنتولو‍ژی" است که از ماه گذشته برای سومين بار توسط نيروهای امنيتی بازداشت شده و در اعتصاب غذا به سر می‌برد.

يزدانی خبرنگار روزنامه عصر اقتصاد بوده و در حوزه های اقتصادی و اجتماعی فعاليت می‌کرد. پدر وی سيف الله يزدانی صاحب امتياز و مدير مسئول روزنامه عصر اقتصاد است.

[رهانا]


 


به گفته حجت الاسلام احمدپور که در وبگاه پژواک خاموش نوشته است: وی در پی احضار قبلی به دادگاه، روز چهارشنبه اول تيرماه راس ساعت ۱۰ صبح به دادگاه شعبه ۲ويژه روحانيت مستقر در قم مراجعه کرد اما به دليل نامعلومی پرونده وی به شعبه ششم به رياست قاضی سيد قاضی پور که ظاهرا از تهران اعزام شده بود انتقال داده شد و بيش از دو ساعت جلسه محاکمه به طول انجاميد سند ارائه شده بر عليه وی "نامه به دبيرکل سازمان ملل" متحد بود که احمدپور در تاريخ سی ام تيرماه ۸۹ در زندان لنگرود قم و در دوازدهمين روز اعتصاب غذای ۱۶ روزه خود نوشته بود. حجت الاسلام احمدپور عضو رسمی جبهه مشارکت ايران اسلامی هم اکنون با تامين کفالت بيست مييليون تومانی آزاد است. گفتنی است پيش از اين حجت الاسلام احمدپور نويسنده و پزوهشگر علوم اسلامی در شعبه ۲ دادگاه ويژه روحانيت به رياست حسين بهرامی به اتهام تبليغ عليه نظام و نشر اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی در سال ۱۳۸۸ به يکسال زندان محکوم شده بود و دادگاه اين اتهامات را به مثابه هتک حيثيت روحانيت دانسته و بهمين علت وی را نيز به خلع لباس روحانيت محکوم کرده بود و در همين خصوص وی نزديک به يک قرن (از ۲۶ دی ماه ۱۳۸۸ تا ۲۶ دی ماه ۱۴۷۲ از سوی دادسرای ويژه روحانيت تهران) ممنوع الخروج شده است اين فعال سياسی و وبلاگ نويس در آذر ماه سال گذشته از زندان آزاد شد.

[وبلاگ پژواک]


 


به گزارش جرس و بر اساس آخرين پست فيس بوک يکی از نزديکان زيدآبادی، خانواده اين فعال ملی- مذهبی، بعد از ملاقات صورت گرفته در پنجشنبه (دوم تيرماه) در زندان رجايی شهر اعلام کردند که "از سه هفته پيش تا کنون، به نظر می رسد حداقل ده کيلو لاغر شده و اين جای نگرانی بسياری دارد."

خانواده زيدآبادی با ابراز نگرانی نسبت به وضعيت وی همچنين گفته اند "يقينا به دليل مرگ مرحوم مهندس عزت الله سحابی و هاله سحابی و هدی صابر- که از دوستان زيدآبادی بودند- تحمل اين مصيبتها نيز که در زندان طاقت فرساست، سبب وضعيت فعلی وی شده است، چرا که هر چه از او پرسيديم چرا لاغر شدی، جواب داد هيچ مشکلی ندارم... همه جور آزمايش داده ام ... اما گفته اند طوری نيست ..."

احمد زيدآبادی روزنامه نگار زندانی از خرداد سال ٨٨ بازداشت شد و از آن روز تاکنون حتی برای يک روز به مرخصی نيامده است.

دادگاه انقلاب وی را به حکم سنگين و غير انسانی شش سال زندان ،پنج سال تبعيد و محروميت مادام العمر از هرگونه فعاليت سياسی و شرکت در احزاب و هواداری و مصاحبه و سخنرانی و تحليل حوادث،به صورت کتبی يا شفاهی محکوم کرد، که دادگاه تجديد نظر حکم دادگاه بدوی را مورد تاييد قرار داد.

هم اکنون شش زندانی در زندان رجايی شهر و دوازده زندانی در زندان اوين، در اعتراض به جانباختن هدی صابر، زندانی سياسی اعتصابی، در اعتصاب غذا به سر می برند.

[جرس]


 


اسماعيل کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: محمد شريف ملک زاده دبير شورای عالی ايرانيان خارج از کشور صبح امروز به دليل اتهامات وارده بازداشت شد.

وی افزود: پيش از اين نيزکميسيون امنيت ملی به دليل اتهامات فراوان ملک زاده هشدارهای زيادی به وزير امور خارجه و ديگر نهادهای دولتی داده بود.

نائب رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس تاکيد کرد: ملک زاده در حالی از شورای عالی ايرانيان به معاونت وزارت امور خارجه رسيده بود که پرونده های زيادی از تخلفات اداری و مالی وی در قوه قضاييه مطرح بود.

چند روز پيش ملک زاده از سوی وزير امورخارجه به سمت معاون اداری مالی اين وزارتخانه منصوب شد که اين انتصاب با واکنش شديد نمايندگان مجلس شورای اسلامی و اعلام وصول استيضاح علی اکبر صالحی با ۳۳ امضا منجر شد.

درپی فشار نمايندگان ملک زاده سه شنبه ۳۱ خردادماه از اين سمت استعفا داد و وزير امور خارجه نيز به سرعت با استعفای وی موافقت و اين مسئله را طی يک نامه رسمی به رئيس مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.

در بخشی از نامه استعفای ملک زاده آمده بود: اينجانب کليه اتهامات ناجوانمردانه نسبت داده شده به خود را با صراحت هرچه تمام‌تر تکذيب می‌نمايم. اينجانب تاکنون در هيچ محکمه‌ای دارای پرونده نبوده و فاقد هرگونه سابقه سوء می‌باشم.

صالحی نيز در بخشی از پاسخ به استعفانامه ملک زاده نوشته بود: خودت را به خداوند بزرگ و متعال واگذار کن که يقيناً بهترين پناهگاه است.

ملک زاده پيش از اين در دولت نهم معاون گردشگری سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری بود که در دولت دهم با تاسيس شورای عالی ايرانيان به سمت دبير اين شورا منصوب شد.

[مهر]


 


به گزارش خبرنگار کلمه، کيوان صميمی، عيسی سحر خيز، مسعود باستانی، علی عجمی، جعفر اقدامی و حشمت الله طبرزدی شش زندانی سياسی رجايی شهر کرج هستند که اعلام کردند تا زمانی که همراهانشان در بند ۳۵۰ اوين در اعتصاب غذا هستند با آنان همراه خواهند بود و اعتصاب می کنند.

لازم به ذکر است که ۱۲ زندانی سياسی بند ۳۵۰ زندان اوين در اعتراض به جان باختن هدی صابر و هاله سحابی از روز شنبه دست به اعتصاب غذای نامحدود زده اند. خانواده های اين زندانيان گفته بودند که اين زندانيان خواهان معرفی و مجازات عاملان قتل هدی صابر و هاله سحابی هستند و مسولان بايد به اين خواسته توجه کرده و از رخداد فاجعه ای ديگر جلوگيری کنند.

بهمن احمدی امويی-حسن اسدی زيدآبادی-عمادالدين باقی-عماد بهاور-قربان بهزاديان نژاد-محمد داوری-اميرخسرو دليرثانی-فيض الله عرب سرخی- ابوالفضل قديانی-محمد جواد مظفر-محمدرضا مقيسه-عبدالله مومنی زندانيانی هستند که بيانيه ی اعتصاب را امضا کرده اند.

مهدی اقبال عضو جبهه مشارکت ايران اسلامی نيز از روز يکشنبه به اين جمع پيوسته است.

بر اساس اخبار و گزارش ها محسن امين زاده که دوهفته ی گذشته به مرخصی آمده و پس از شرکت در مراسم مرحوم صابر به اوين فراخوانده شده بود نيز پيش از عزيمت اعلام کرد که به اعتصابيون خواهد پيوست.

گفتنی است عماد باقی روز دوشنبه بعد از پايان يافتن دوران محکوميت از اوين آزاد شده و محمد جواد مظفر نيز روز گذشته برای شرکت در مراسم ترحيم مادر همسرش به مرخصی آمده است.

[کلمه]


 


مسئولان دادگستری گلستان از بازگشايی پرونده جنايات عليه دو دختری که مورد آزاد و اذيت دسته جمعی قرار گرفته و يکی از آنها به قتل رسيده، در شعبات مختلف دادگستری اين استان خبر دادند.

مسئولان قضايی گلستان در نشست مطبوعاتی با اهالی رسانه به مناسبت هفته قوه قضاييه، پرده از جناياتی برداشتند که عليه يک پزشک زن و يک دختر در يک منطقه روستايی و يکی از شهرهای استان رخ داده است.

قضيه از اين قرار بوده که پزشک جوان، مجرد و متعهدی که به انگيزه خدمت به مردم محروم در يکی از روستای گلستان در امر پزشک خانواده خدمت می کرد از سوی چهار نفر مورد تعرض قرار می گيرد.

اين افراد به بهانه دريافت خدمات درمانی به اين پزشک مراجعه و وی را مورد اذيت و آزار قرار می دهند.

همچنين مسئولان قضايی گلستان از پرونده قتل دختری جوان در يکی از شهرستانهای استان خبر دادند.

اين حادثه که موجی از تاثر و اندوه را بين مردم مذهبی استان گلستان ايجاد کرده است، از اين قرار بوده که دو نفر، دختری را در يکی از شهرهای گلستان می ربايند و پس از آزار و اذيت در جنگلهای منطقه به قتل می رسانند.

دادستان مرکز گلستان با اشاره به جزئيات دو حادثه فجيع گفت: «پزشک خانواده و شاکی پرونده ابتدا قضيه را سرقت معرفی می کند و سپس پرده از ظلمی که در حقش روا شده است بر می دارد.»

عباس پوريانی گفت: «پرونده اين افراد در شعبه سوم کيفری استان در حال رسيدگی است که پس از قطعيت اتهام و تکميل مستندات احکام اعدام اجرا خواهد شد.»

دادستان مرکز استان گلستان تاکيد کرد: «به زودی شاهد اجرای حکم افراد خاطی و متجاوزين به عنف در استان خواهيم بود.»

وی افزود: «پرونده افراد خاطی مربوط به پزشک خانواده مستقر در خانه بهداشت يکی از روستاهای استان در شعبه سوم کيفری استان در حال رسيدگی است.»

پوريانی تصريح کرد: «متهمان پرونده تجاوز و قتل دختر ديگر نيز به سرعت و در کوتاهترين زمان ممکن شناسايی و دستگير شدند.»

وی تاکيد کرد: «مراحل اين دو پرونده به صورت ويژه و خارج از نوبت در حال پيگيری است.»

وی گفت: «دادستانی نسبت به امور استان نظارت عام دارد و تاکنون موارد متعددی را راسا به عهده گرفته است که پيش از اطلاع مردم اقدام به انجام خدمات در دستگاه قضايی کوده است.»

پوريانی ادامه داد: «دستگاه قضايی نسبت به جرائمی از قبيل تجاوز به عنف حساسيت ويژه ‌ای دارد و در همين بخش خواستار اقدامات اساسی در پيشگيری از آسيبهای اجتماعی در جامعه است.»

وی اذعان داشت: «شرايط خاصی در برخی از پرونده‌ها موجود است که نياز به ريشه يابی عوامل دخيل در آن و به ويژه مشکلات جوانان در اين باره هستيم.»

پوريانی در پايان گفت: «طی سال گذشته جرائم مربوط به عفت عمومی در استان با کاهش مواجه بوده و هرچند اين جرايم صورت محدود و انگشت شمار در جامعه اتفاق می افتد اما باعث ايجاد ناامنی در جامعه می‌ شود.»

رئيس کل دادگستری گلستان نيز با اشاره به حوادثی که در خمينی شهر اصفهان رخ داد گفت: «در بعضی جنايات عامل اصلی خود قربانی است.»

احمد فاضليان افزود: «برای جنايات دو دختر در استان دادگاه ويژه تشکيل و رسيدگی فوق العاده انجام شده است.»

وی ادامه داد:«جامعه به اين دليل به اين شکل افتاده که بعضی دستگاههای اجرايی وظايف خود را به خوبی انجام نمی دهند.»

وی تاکيد کرد: «ما مجری قانون هستيم اما افراط و تفريط های ماموران قانون را نيز قبول نداريم.»

[فرارو]


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به shahrgon-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به shahrgon@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته