هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ آبان ۲۷, پنجشنبه

اعضای بازداشتی شورای شهر اهواز و خانواده های آنان كماكان تحت فشارهای شدید ماموران امنیتی

اعضای بازداشتی شورای شهر اهواز و خانواده های آنان كماكان تحت فشارهای شدید ماموران امنیتی


اعضای بازداشتی شورای شهر اهواز و خانواده های آنان كماكان تحت فشارهای شدید ماموران امنیتی

Posted: 17 Nov 2010 09:03 AM PST


بر اساس گزارش منابع خبری ویدیو بلاگ جنبش سبز ایران از شهر اهواز؛ داریوش ممبینی از هفتمین روز بازداشت غیرقانونی خود به مدت یك ماه در بازداشتگاه اداره اطلاعات و از سوی بازجوهای خود مورد شكنجه بسیار شدید قرار داشته و برای اخذ اعترافات دروغ تحت فشار بوده است. ممبینی از ناحیه كمر و گردن شدیدا" احساس ناراحتی می كند و هنوز پس از گذشت نزدیک به دوماه در بازداشت موقت به سر می برد.

خانواده ممبینی كه بعد از مدتها موفق به ملاقات با وی شده اند، اظهار نمودند كه داریوش بسیار لاغر شده و گفته است تا كنون بازجو ها موفق نشده اند كه هیچ اتهامی را به وی تفهیم نمایند. ممبینی در ملاقات با خانواده خود دلایل سلب عضویت خود از شورای شهر اهواز را مسخره اعلام نموده و گفته كه اتهامات وی را در نشریات منتشر نمائید تا مردم دلایل سلب عضویت غیرقانونی نماینده خود را بدانند.

به نظر می آید ماموران امنیتی و قضائی برای رسیدن به مقاصد خود دست به هرگونه شكنجه ای می زنند و اعضای شورای شهر را شدیدا" تحت فشار قرار داده و اطرافیان و خانواده آنها را نیز تهدید كرده اند كه در صورت اطلاع رسانی با آنها هم برخورد می شود!

در این گزارش آمده است، در حال حاضر اعضای بازداشتی شورای شهر اهواز به زندان سپیدار منتقل شده اند و اظهار نموده اند كه در صورت انتقال آنها به بازداشتگاه قبلی جان آنها در خطر خواهد بود.

گفتنی است آقای حجازی استاندار خوزستان به پشتوانه باجناق خود آقای ذوالقدر كه رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه می باشد و با همكاری آقای الفت رئیس دادگستری استان خوزستان قصد انحلال شورای شهر اهواز را داشته و در این راستا پس از اینكه داریوش ممبینی قصد داشت دومین كنفرانس مطبوعاتی خود را در تاریخ دوم مهر ماه در همین رابطه برگزار نماید و پرده از اقدامات خلاف قانون آنها بردارد، از سوی ماموران امنیتی استان خوزستان به همراه برخی دیگر از اعضای شورای شهر اهواز بازداشت شدند

بر اساس این گزارش، داریوش ممبینی از جانبازان جنگ ایران و عراق بوده که در دوره اول و سوم شورای شهر اهواز بیشترین رای مردم این شهر را از آن خود کرده است.

پیش از این حمید حسن‌زاده، رئیس شورای شهر اهواز نیز دهم شهریور ماه بازداشت شده بود. حسن‌زاده، رمضان منجزی، داریوش ممبینی، آرزو بابادی و قاسم حمادی اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، شهریور ماه از سوی وزارت کشور سلب عضویت شدند

پست های مرتبط

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته