هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ بهمن ۱۹, چهارشنبه

متن پباده شده روز سه شنبه 18 بهمن 90

 

سه شنبه هجده بهمن نود، هفت فوریه 2011 میلادی

امروز درباره هفت موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که حکم اعدام زانیار و لقمان مرادی تایید شده است. این دو مبارز اهل کردستان به ترور فرزند امام جمعه مریوان متهم شده اند اما بار ها آن را تکذیب کرده اند.

همین طور حکم اعدام برای دو برادر برای حبیب و علی افشاری نیز صادر شده است که مادر آنها بعد از شنیدن این خبر سکته قلبی کرد و جان سپرد و برادر سوم جعفر افشاری در زندان دست به اعتصاب غذا زده است.

اعتصاب غذای مهدی خزعلی در اعتراض به دستگیری خوداش وارد مراحل بحرانی شده است و در پاسخ نامه ای هم که محمد نوری زاد به همراه همسران باکری و همت برای او نوشتند و از او درخواست کردند که اعتصاب غذایش را بشکنند. مهدی خزعلی نوشته است که به جای این از من درخواست کنید که اعتصابم را بشکنم به آنهایی نامه بنویسید که بدون دلیل امثال من را به زندان می اندازنند.

52 نفر از فعالین دانشجویی با امضا نامه ای به دستگیری سعید رضوی فقیه اعتراض کردند و گفته اند از حال او خبری نیست.

خانواده های زندان سیاسی بابل هم با انتشار اطلاعیه به بدرفتاری های سالن ملاقات اعتراض کردند.

نکته دوم این که معلمین کرمانشاه که دست به اعتصاب زده اند روز شنبه با پادرمیانی مدیران استان که قول داد بیش از دو ماه حقوق و مزایای معوقه های آنها را پرداخت می کنند، اعتصاب شان را شکستند اما نامه ای داده اند که اگر حقوق ها ظرف دو روز پرداخت نشود دوباره اعتصاب می کنند.

همین طور تاکسی داران سردشت هم به دلیل افزایش عوارض شرکت تاکسیرانی دست به اعتصاب نیم روزه ای زدند و اعلام کرده اند که در صورت عدم عقب نشینی تاکسیرانی اعتصابات دیگری را برنامه ریزی می کنند.

نکته دیگر این که بعد از کنفرانسی که برای گفتگوی دموکراتیک و هم دلی و هماهنگی اپوزسیون از طیف های مختلف در استکلهم برگزار شد، حملات تند روزنامه کیهان و به خصوص یک سایت در خارج از ایران نشان می دهد که حکومت چه وحشتی از همکاری و همراهی مختلف اپوزسیون و اتحاد آن دارد.

نکته چهارم این که آقای اوباما با امضای یک فرمان جدید کلیه دارایی وزاتخانه ها و بانک های ایرانی را توقیف کرد و علت آن را هم تلاش بانک مرکزی برای دور زدن تحریم ها عنوان کرده است و نیز روالی که برای پولشویی در پیش گرفته است. 

نکته پنجم اینکه چین اعلام کرده بدلیل اختلاف بر سر قیمت و نحوه پرداختها از اول ماه مارچ یعنی آخر ماه فوریه خرید نفت از ایران رو به نصف کاهش خواهد داد . گفته میشه که این پس از سفر خانم مرکل و فشارهایی است که ایشون آورده اما بعضیها هم بر این باورند که چینی ها از آب گل آلود میخواهند ماهی بگیرند و از شرایط انزوا استفاده کنند و نفت رو با قیمت زیر بازار و شرایط نسیه و خیلی خفت باری از ایران تهیه کنند .

نکته ششم اینکه لیست کاندیداهای جبهه اتحاد اصولگرایان یا همون 7+8، در تهران منتشر شده و در این لیست اولا اسامی آقایا ن علی مطهری، عباسپور، کاتوزیان، یعنی نمایندگان سرشناس منتقد دولت، نیست و دوم اینکه نقش و تعداد و سهم روحانیت مبارز و  هیأت مؤتلفه در این لیست اندک است و در واقع جمعیت رهپویان و ایثارگران دست بالا رو در اون دارند و گفته میشه که میخواهند حداد عادل رو هم به ریاست مجلس برسونن. بهرحال انتشار این لیست حتا با اعتراض علی لاریجانی هم روبرو شده و همینجور موتلفه ای ها و روحانیت تهران و بنظر میرسه که  در اولین قدم با انشعاب روبرو شدند و اون سه کاندیدا هم آقای مطهری اعلام کرده ، یک لیست منتقدین دولت منتشر خواهد کرد.

نکته هفتم اینکه گلوله باران حمص در 24 ساعت گذشته ادامه کرده و دستکم 10 نفر کشته شدند و در سراسر سوریه بیش از 56 نفر کشته گزارش شده است.

اخوان المسلمین سوریه اطلاعیه ای منتشر کرده و در اون گفته روسیه ، چین و ایران دستشون به خون مردم سوریه آغشته است . روزنامه "هارس" اسراییل هم نوشته قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس ایران در کشتار مردم سوریه نقش مستقیم دارد منابع دیگری هم اعلام کرده اند که بیش از 1500 نفر از نیروی قدس مشغول سرکوب مردم سوریه هستند. آمریکا سفارت خودش رو در سوریه تعطیل کرده و کلیه کارکنان خودش رو خارج کرده از سوریه و بریتانیا هم سفیرش رو از سوریه احضار کرده

اندکی صبر سحر نزدیک است به امید پیروزی ایران و ایرانی 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته