هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ بهمن ۲۱, جمعه

متن پیاده شده روز چهارشنبه 19 بهمن 90

 

سلام،

چهارشنبه 19 بهمن، 8 فوریه 2011 میلادی

در مورد 7 موضوع امروز صحبت می کنیم.

نکته اول اینکه 200 نفر از کارگران احداث متروی تهران در 5 ایستگاه مهرآباد به دلیل 5 ماه حقوقی که نگرفتند دست به اعتصاب زدند و همگی از 5 ایستگاهی که کار می کردند در تونلها در یک ایستگاه تجمع کردند که با مقابله پلیس ضد شورش مواجه شدند و سرانجام با وعده های پرداخت که قبلاً هم به آنها داده بودند که ظرف یک هفته کارشان را درست می کنند و با فشار و زور آنها را به ایستگاه های خودشان بگرداندند. دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین هم خبر می دهد از اینکه 54 واحد مشکل دار این استان مجموعاً بین 3 ماه تا 30 ماه حقوق نگرفتند. 100 نفر از کارگران نیروی انتظامی هم در جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار این شدند که پولی که بابت زمین و مسکن از آنها گرفتند در سال 82 را به آنها پس بدهند. جمعاً 1000 نفر 12 میلیارد تومان پرداخت کرده بودند که 520 نفر از آنها هنوز پول خود را پس نگرفتند. بهداشت کاران زن استان اصفهان هم جلوی مجلس تجمع کردند و خواهان تبدیل وضعیت خودشان از پیمانی به رسمی شدند.

نکته دوم اینکه دانشجویان سبز دانشگاه تهران اعلام کردند که روز 24 بهمن ماه به مناسبت سالگرد 25 بهمن ساعت 12 ظهر در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران یک تجمع سکوت برگزار خواهند کرد. نامه اعتراضی را فرزندان آقایان موسوی و کروبی در آستانه سالگرد حبس غیرقانونی آنها نوشتند و گفتند که این حبس غیرقانونی و غیر انسانی بدون هیچ توجیه موجهی از سوی حکومت بعمل آمده و از مردم خواستند که پژواک فریاد حق خواهی آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد باشند.

نکته سوم اینکه قاضی دادگاه آقای ارباب سیر که متهم به ترتیب دادن مقدمات ترور سفیر عربستان در واشنگتن بوده و در آنجا محاکمه می شود با دادستانهای دادگاه بسیار خشمگینانه برخورد کرده و گفته که طبق قانون موظفند که تمام مدارک را در اختیار وکلای متهم قرار بدهند و مهلتی را مقرر کرده که تمام مدارک پرونده در اختیار وکلا قرار بگیرد. من خاطر خودم هست که در مورد پرونده خودم آقای زارع دهنوی و یا قاضی حداد حتی کیفرخواست را دست وکیل مدافع نمی دادند چه برسد به سایر مستندات پرونده و یا بازجویی ها را و اساساً پرونده بچه هایی را که در دادگاه انقلاب محکوم می شوند را دست وکلا نمی دهند و وکیل فقط باید برود در آنجا و اگر نظری هم دارد و ورقی هم می خواهد کپی بگیرد کنترل شده است و باید اجازه بدهند که حتی یک ورق از پرونده را کپی بگیرد.

نکته چهارم اینکه بانکهای مرکزی قطر و امارات هم هرگونه تامین مالی برای مبادلات بازرگانی با ایران را ممنوع کردند. مجلس شورای اسلامی هم طرح دو فوریتی را مطرح کردند برای محدود کردن تردد اتباع ایرانی به اروپا و برعکس اتباع اروپایی به ایران. همینطور 150 نفر از نماینده ها تا حالا طرح قطع صادرات نفت به اتحادیه اروپا را امضاء کردند و به موجب این طرح واردات از کشورهایی که ایران را تحریم نفتی می کنند هم ممنوع می شود.

نکته پنجم اینکه آقای علی مطهری مطرح کرده که خط زدن اسم او از لیست جبهه متحد اصولگران با فشار آقای حداد عادل بوده. آقای محمد نبی حبیبی از جبهه متحد اسلامی هم در سخنرانی که داشته به شدت اعتراض کرده به کسانیکه به آقای مهدوی کنی را تخریب می کنند و گفته که اینها قبل از انقلاب کجا بودند. منظور وی آقای مصباح است که طیف ایشان و جبهه پایداری شروع به حمله به آقای مهدوی کنی کردند و آن جزوه چندین و چند صفحه ای را منتشر کردند. درخواست تظاهرات بسیج دانشجویی برای قطع رابطه با اروپا هم بی سروصدا صادر نشده و در واقع از ترس اتفاقی که در سفارت بریتانیا افتاد سعی می کنند که به بسیجی ها مجوز ندهند و بی صدا فتیله این کارها را پایین کشیدند به دلیل اینکه نیروهای لات و غیر منظبطی هستند که ممکن است آنطور که طراحها می خواهند کار نکنند آنچنانکه در مورد سفارت انگلیس به دستور شخص آقای خامنه ای قرار بود که فقط داخل حیاط بروند، یک قطعنامه بخوانند و بیرون بیایند اما ساختمانها و اموال را یا شکستند و یا غارت کردند.

نکته ششم اینکه مسئله سوال از آقای احمدی نژاد در مجلس مطرح است و مجلس می خواهد که سوالات قبل از انتخابات مطرح شود که جو آن را آماده کنند و آقای احمدی نژاد بعد از انتخابات بیاید و پاسخ بدهد. آقای احمدی نژاد هم گفته که قبل از انتخابات اگر سوال کنند جواب را همانجا خواهد داد. ظاهراً تریبون مجلس را احتیاج دارد برای اینکه تبلیغات بکند و احتمالاً علیه وکلای جناح های دیگر افشاگری بکند چون ظاهراً آقای احمدی نژاد مدارک کافی علیه نه فقط نمایندگان مجلس بلکه تا داخل بیت رهبری را در اختیار دارد.

و نکته آخر اینکه روزنامه صباح ترکیه هم بعد از روزنامه اسراییلی ها آرتص تایید کرده که آقای قاسم سلیمانی فرمانده قدس سپاه در سرکوبهای سوریه مستقیماً حضور دارد. تهران بسیار عصبانی است از توافق خالد مشعل و محمود عباس که درواقع دولت موقت به محمود عباس تفویض می شود و انتخابات در ماه می برگزار می شود، چرا که توافق این دو بخش فلسطینی ها حاصل کار چندین و چند ساله جمهوری اسلامی را از بین می برد بخصوص اینکه حوادث سوریه هم روی این ماجرا تاثیر جدی گذاشته و روی چرخش حماس که این روزها مصر و اخوان مسلیمن هم با آنها رابطه خوبی گرفتند که احتمالاً حاکمین بعدی مصر خواهند بود و با روابطی که با حماس برقرار کردند زمینه چرخش کامل آنها را فراهم خواهند کرد. در 24 ساعت گذشته مجموعاً 128 نفر دیگر در سوریه کشته شدند توسط حکومت و یک شورای نظامی انقلاب سوریه اعلام موجودیت کرده و آقای سرلشگر مصطفی احمد شیخ که بالاترین درجه ای است که از ارتش جدا شده اعلام کرده که ایران و حزب ا... مستقیماً در کشتار زن و بچه مردم در سوریه دخیل هستند. 6 کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس هم سفرای خود را از سوریه فرا خواندند و سفرای سوریه را اخراج کردند. بعد از آمریکا و بریتانیا، فرانسه و بلژیک و ایتالیا هم سفرای خودشان را از سوریه فراخواندند. آقای لاوروف وزیر خارجه روسیه روز سه شنبه وارد دمشق شد و یک نمایش خیابانی استقبال هم برایش ترتیب داده بودند. آقای لاوروف قول داد که بشار اسد رفراندوم قانون اساسی برگزار خواهد کرد و قانون اساسی را عوض خواهد کرد. آقای ویتالی چورکین نماینده روسیه در سازمان ملل هم در مصاحبه با چارلی رز از تلویزیون عمومی آمریکا در پاسخ انتقادات مطرح کرد که ما پشت متحدین خود می ایستیم و مثل بعضی ها، که منظورش آمریکایی هاست، نیستیم که پشت متحدین خود را خالی کنیم که بعد آنها را در قفس بکنند، که منظورش حسنی مبارک است. باید به آقای چورکین گفت که مردم سوریه در کجا قرار دارند­؟ شما حالا با آقای بشار اسد متحد باشید یا نباشید تکلیف مردم آنجا چیست؟ به هر صورت این پشتیبانی چین و روسیه از دولت بشار اسد موجی از تبلیغات منفی را علیه این دو کشور هم در کشورهای عربی و هم در کشورهای اروپایی بوجود اوردند.

اندکی صبر سحر نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.

 

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته