هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

متن پیاده شده روز پنجشنبه 27 اسفند 88


سلام

پنجشنبه 27 اسفند 88، 18 مارچ 2010 میلادی

امروز راجع به 4 موضوع صحبت می کنیم. باز هم عذرخواهی می کنم که من هنوز در سفر هستم و بین راه یک جایی موقتا ایستاده ام تا این برنامه را ضبط کنم و خدمتتان بفرستم.

موضوع اول: ابعاد حرکت بزرگ چهارشنبه سوری بیش از پیش دارد معلوم می شود. از سراسر ایران گزارش هایی که من روز گذشته بررسی کردم نشان می دهد که در تمام شهرها از جمله کردستان استان زنجان، اراک، همدان، حتی قم، ما حرکت داشتیم. در خرم آباد شعار "خامنه ای قاتله، ولایتش باطله" ، در شهرکرد و کرمانشاه شعار "مرگ بر خامنه ای"، داشته ایم. در اهواز که یکی از دوستان تماس گرفته بود و در گرماگرم تظاهرات برای من پیغام گذاشته بود که در هاف تایم اول ما 2-0 جلو هستیم، و همین طور در تهران یکی از نکات چهارشنبه سوری این بود که جنبش توانسته بود خودش را به جنوب شهر تهران برساند و در تمام محلات جنوب تهران جنبش حرکت داشته و شعار های کوبنده خودش را داده، در محله گیشای تهران شلوغی زیاد بود و خلاصه مهم ترین پدیده حرکت چهارشنبه سوری این بود که رشد جغرافیایی جنبش را در سراسر کشور در تمامی محلات نشان داد و اتفاقات ریز و درشتی هم افتاده مثلا در سعادت آباد، سه تا موتور نیروی انتظامی که قصد سرکوب مردم را داشتند، بچه ها گرفته اند و آتش زده اند. در جاهای دیگر هم اتفاقات ریز و درشت فراوان بوده که حتما در خبرها دنبال می توانید دنبال کنید. به طور قطع می توان گفت، چهارشنبه سوری آکسیون بسیار بسیار موفقی بوده است.

موضوع دوم: شب گذشته حدود پانصد نفر از خانواده ها و مردم جلوی زندان اوین برای آزادی زندانیان سیاسی تجمع داشته اند.

موضوع سوم: امروز پنجشنبه آخر سال است و بسیاری از مردم در تمام شهر راهی گورستان ها می شوند برای بزرگداشت درگذشتگان شان، طبیعتا در تهران و سایر شهر ها بزرگداشت شهدای جنبش از کارهای بسیار خوبی است که بزرگداشت کل جنبش سبز خواهد بود.

موضوع چهارم: از آنچه که در چهارشنبه سوری اتفاق افتاد می شود سه درس اساسی گرفت:

اول: وقتی تظاهرات پراکنده می شود، و روی شبکه های اجتماعی که در خانواده ها و محلات شکل می گیرد امکان سرکوب برای کودتاچی ها فراهم نیست، اگرچه که نیروهایی حتی بیش از 22بهمن را برای چهارشنبه سوری بسیج کرده بودند ولی عملا کاری از دستشان برنیامد.
دوم: استفاده از روزهای ملی خودمان خیلی بهتر از روزهای رژیم است.
سوم: تکیه بر شادی، امید و زندگی در مقابل یک حکومتی که اندوه و مرگ و ناامیدی را می خواهد بر سر جامعه بپاشد، بهترین شکل نافرمانی مدنی و اعتراض است که روزهای آینده درموردش بیشتر صحبت می کنیم.

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com
 
To unsubscribe from this group, send email to mohsen_sazegara+unsubscribegooglegroups.com or reply to this email with the words "REMOVE ME" as the subject.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته