هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

Posts from Khodnevis for 03/19/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



سین سهراب



  به گاه عید، می‌چید سفــــره‌‌ای ناب
بســـی زیبا، هنــــــــرمندانه، کمیاب
به‌جای هفت، هشت سین داشت مادر
ازامســـــال اوندارد "سین سهراب"


 


بهار با آزادی شما می‌آید...

 

 

 


 


دستگیری مرعشی؛ پاسخ منفی حاکمیت به هاشمی

حسین مرعشی، یکی از اعضای سرشناس حزب کارگزاران سازندگی و رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری‌اش، یکی از مهم‌ترین حامیان و عاملان هاشمی رفسنجانی در چارچوب قدرت بوده است.

اما دستگیری مرعشی درست در روزهایی که شایعه بازگشت مهدی هاشمی به ایران مطرح بوده است، نشان از تلاش‌های بخش تندروی حاکمیت و بخش‌های نزدیک به سپاه در قوه قضاییه برای ترساندن خانواده هاشمی دارد.

رسانه‌های جناح راست پیشبینی کرده بودند که مهدی هاشمی نخست به کیش برود و در آنجا همراه با پدرش به و در پناه او به تهران بازگردد. از سوی دیگر به نوشته رجا نیوز، عده‌ای در دستگاه قضایی «ه تقاضاي نهادهاي امنيتي براي صدور حكم جلب مهدي هاشمی پاسخ منفي داده اند» اما گروهی که احتمال می‌رود به مجتبی خامنه‌ای مرتبط باشند خواهان بازداشت او هستند.

اما دستگیری مرعشی در روزهای پیش از عید نوروز و در روزهایی که دستگاه قضایی اقدام به ازادی تعداد زیادی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای کرده، می‌تواند نشانه این باشد که مذاکرات هاشمی رفسنجانی با قدرت فقط بر سر مسائل خودش بوده نه آزادی زندانیان دیگر، و واکنش قوه قضاییه نیز شاید برای تاکید بیشتر روی این مساله باشد.

مرعشی پیش از این، در سمت‌هایی مثل استاندار کرمان، رئیس دفتر رئیس جمهوری، نمایندگی مجلس و معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان ایران‌گردی مسولیت خدمت کرده است.

بر اساس حکم دادگاه، علاوه بر تحمل یک سال زندان، مرعشی از شركت در هرگونه حزب و موسسه كه به كارهاي سياسي و فرهنگي و اجتماعي بپردازد به مدت ۶ سال محروم شده است.

 

حکم تایید محکومیت مرعشی

 


 


پیام نوروزی موسوی و رهنورد، پیش‌دستی شب عید

ابتکار میرحسین موسوی در انتشار پیش از موعد پیام نوروزی از آن جهت اهمیت دارد که بسیاری از مردم به خاطر سفرهای نوروزی در روزهای آینده، دسترسی به اینترنت و رسانه‌های ماهواره‌ای نخواهند داشت. رسانه‌های رسمی هم پیام کاندیدای «سبز» را منتشر نخواهند کرد، حتی روزنامه‌هایی که مجوزشان باز تایید شده، از جمله «شرق» و «اعتماد»، طبیعتا دست به این ریسک بزرگ نخواهند زد.

موسوی در این پیام خطاب به قومیت‌ها و ایرانیان خارج از کشور گفته است: «جا دارد به اقشار، اقوام، قومیت‌ها، فرهنگ‌ها و جناح‌ها و همه ملت تبریک عرض کنم به ویژه جا دارد امسال از ایرانیان خارج از کشور نیز یاد کنم. ملت ما به هم پیوسته هستند و این از برکات جنبش سبز است. دامنه این جنبش آنچنان فرا رفته است که در آن سوی دنیا مردم خود را وابسته به هویت عمیق ایرانی، اسلامی، می‌دانند و برای انقلاب و عظمت و پیشرفت کشور زحمت می‌کشند و سعی می‌کنند در سرنوشت کشور و میهن خود مشارکت داشته باشند به ویژه جوانان داخل و خارج از کشور، گروهی که بیشترین قربانی‌ها و خسارت را دادند.»


 


موسوی در ادامه به «جنایت»ها و برخورد حاکمیت با معترضان به نتیجه انتخابات اشاره کرد:

«وضعیتی که پیش آمد یک ذهنیت را برای مردم در مورد عدم مدیریت صحیح و اسلامی انتخابات شکل داد که ریشه بسیاری از اتفاقات در کشور شد. دنباله موضوع، پاسخی بود که به اعتراضات داده شد که این پاسخ در خور عظمت، آزادگی و سرافرازی ملت ما نبود. جنایات کهریزک، مسئله خوابگاه‌های دانشجویی، کشتار ۳۰ خرداد و حتی ۲۵ خرداد و حوادث بعدی از جمله روز عاشورا، مورد انتظار مردم کشور ما نبود.

اگر مسئله سیاسی بود باید به شیوه سیاسی حل می‌شد و مردم باید اقناع می‌شدند و به مردم توضیح می‌دادند. اما اینگونه نشد و پاسخ‌ها درخورشان نبود. یکی از به یادماندنی‌ترین روزهای این جریانات، روز ۲۵ خرداد بود که ملت به صورت گسترده در این روز حضور پیدا کردند و آن را به روز تعیین‌کننده‌ای در تاریخ کشور تبدیل کردند. آن روز همواره شهادت خواهد داد که روحیه مردم در روزهای پس از انتخابات چگونه بود.»

پیام میرحسین در بسیاری از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک منتشر شده است. همین مساله باعث امید گرفتن بسیاری از  طرفداران جنبش سبز در خارج از کشور نیز شده است.

اما همه کامنت‌های پای این ویدئو مثبت نیست، تعدادی از طرفداران تغییر که امیدوارند این مهم از طریق رهبری موسوی عملی شود، قرارگیری عکس آیت الله خمینی را نشانه خوبی برای تحول و تغییر ندیده‌اند.

زهرا رهنورد که او نیز می‌توانست بانوی اول ایران باشد،در پیام خود سخن از تحول و خواست جنبش سبز برای تحول از وضع موجود به وضع مطلوب می‌زند. رهنورد در بخشی از سخنان خود بر پیروی از آرمان‌های آیت‌الله خمینی برای دست‌یابی به نقطه مطلوب سخن گفت: «امیدوار بودیم که در جمهوری اسلامی آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و آرمان‌ های بلند حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب در جمهوری اسلامی تحقق پیدا کند ، چون به نحو خاصی انقلاب ما با یک سرعت خاصی موفق شد و ادامه ی آرمان هایش را منتظر بودیم در جمهوری اسلامی انجام بگیرد که آزادی ها بود ، قانون خواهی بود ، مساوات بود ، رفاه مردم بود ، رفع تبعیض های طبقاتی بود و نظایر آنها، ولی نشده . جنبش سبز می خواهد همان ها را دوباره پیگیری کند از جمله مسئله زنان را .»


 


آماده باش نوروزی


این روزها خبرهای نسبتا خوبی درباره آزادی و مرخصی اسیران سبز به گوش می‌رسد. روزنامه های «شرق» و «اعتماد» از محاق توقیف به در آمده‌اند. ظاهرا از عربده کشی‌ها و رجزخوانی های تندروها هم خبری نیست. انگار دیکتاتور خسته و درمانده از جنگی نه ماهه با مردم، به شکرانه آرامش گورستانی‌ای که به خیال خامش ایجاد کرده است‌، به دنبال دردسر جدید نمی‌گردد و نگران از سالی که در پیش است و معلوم نیست چه بر سرش خواهد آمد قصد ندارد دامنه ناآرامی ها را به سال بعد نیز تسری دهد. این ها جنبه عقلانی و منطقی قضیه‌اند!


اما این سکه یک روی دیگر هم دارد که هشدار دهنده است. فراموش نکنید ما در طول نه ماه گذشته با صاحبان «عقل و منطق» در ستیز نبوده‌ایم. دیکتاتور ثابت کرده است که حتی از عقلانیت ابزاری (انتخاب راه عقلانی برای رسیدن به هدف) نیز بی بهره است‌! دیکتاتور با تایید عجولانه و احساسی تقلب در فردای انتخابات پر ابهام ۲۲ خرداد، با حمایت ناشیانه از دروغگویی لاف زن، به نام احمدی نژاد، با تبدیل منازعات پس از انتخابات به عرصه حق و باطل و همچنین با صادر کردن دستور قتل و تجاوز برای بهترین جوانان این سرزمین، نشان داد که سردسته ی متوهمین است و در رفتار با او نباید انتظار منطق و اندیشه از او داشت که اگر چنین بود کار ایران به این جا نمی‌رسید.


ممکن است دیکتاتور و مشاوران نادان و وطن فروشش، از مشاهده خیابان‌های خلوت و تعطیلات طولانی در ایام نوروز بار دیگر توهم‌شان بازگردد و همانند گذشته تصمیمات احمقانه بگیرند به خیال اینکه شهر بی‌صاحب است و هر غلطی می توان کرد! ممکن است دیکتاتور در تعطیلات نوروز سرانجام مرتکب خطای «دستگیری و یا آسیب رساندن به سران جنبش سبز» و یا «اجرای احکام اعدام اسیران سبز» گردد. این ها حماقتهایی اند که او در طول نه ماه گذشته جرات عملی کردن آنها را نیافته اما ممکن است طراوت هوای بهار - که جان عاشقان را جلا می دهد - بالعکس او را دچار جنون کند و مرتکب چنین خطاهایی گردد. شاید دیکتاتور در محاسبات غلط اندر غلط خودش چنین می‌اندیشد که اگر اولین روزهای سال ۸۹ را با چنین شوکی آغاز نماید ، عنان کار را در یازده ماه آینده در اختیار خواهد داشت! این ها همگی احتمالات هستند و شاید هرگز لباس واقعیت نپوشند اما با این حال کسی ما را به خاطر پاییدن رفتار دیوانگان ملامت نخواهد کرد‌!


به گواه ۹ ماه ایستادگی و مقاومت‌، به گواه شجاعت جوانان این مرز و بوم در بی اعتبار کردن استبداد، به گواه سروهای میهن که قهرمانانه بر خاک افتادند و تن به ذلت ندادند، به گواه سرافرازی اسیران و به گواه خونخواهی مادران عزادار ... دیکتاتور بداند و بشنود چنانچه مرتکب چنین خطاهایی گردد، بار دیگر او را به جهنمی خواهیم افکند که تفاوت شب و روز را درک نکند و هزاران بار آرزوی مرگ و نیستی نماید. ما با هر تعداد، چه میلیونی و چه انگشت شمار، او را از کرده اش پشیمان خواهیم کرد و در فاصله ی میدان انقلاب تا آزادی بار دیگر طنین مرگ بر دیکتاتور طنین انداز خواهد گردید و ظالمان در هیزمی که خود فراهم کرده‌اند سوزانیده خواهند شد.


نکته مهم دیگر که نباید از آن غافل شد، مقابله با جنگ روانی کودتاگران است که ممکن است با سوء استفاده از رسم «دروغ سیزده» و با ارسال پیامک صورت بگیرد و سپس فانتزی نویسان کودتاچی در رسانه های‌شان‌، تحت عنوان «شنیده‌ها»، این اکاذیب را منتشر و تلویحا تایید نمایند. این ادعاهای کذب ممکن است حاوی اخبار ترور، درگیری، فوت، دستگیری و از اين قبيل باشند. وظیفه ما ارزیابی دقیق اخبار و کشف صحت یا سقم آنهاست. بهترین راه برای بررسی صحت این گونه اخبار مراجعه به سایت‌هایی است که در طول ۹ ماه گذشته اعتبار و صحت آنها محرز گردیده است. پیش از اطمینان از صحت چنین اخباری از انتشار یا واکنش نشان دادن به آنها خودداری نماییم.


قبل از آغاز تعطیلات نوروزی ، دیگران را نسبت به هشدارهای فوق آگاه نمایید. صبور و مقاوم باشید !



 


بی‌پناهی روزنامه‌نگاران پناهجو

رضا معینی، مسوول امور ایران سازمان گزارشگران بدون مرز می‌گوید که هزینه‌ای که این سازمان غیر دولتی صرف روزنامه‌نگاران و وب‌نگاران ایرانی در محدوده زمانی بعد از انتخابات کرده، بیشتر از کل بودجه این سازمان برای کشورهای آفریقایی است. خروج روزنامه‌نگاران ایران بعد از انتخابات نسانه خوبی نیست. خبرنگاران به عبارتی، میزان‌الحراره‌های جامعه هم هستند. جامعه‌ای که خبرنگارش از آن دور می‌شود نمی‌تواند جای با ثباتی باشد.

هم اکنون تعداد زیادی از خبرنگاران و اهالی رسانه در ترکیه و عراق منتظر رسیدگی به پرونده‌های‌سان از سوی بخش پناهندگان سازمان ملل هستند. بعضی از این پناهجویان در گفتگو با خودنویس از عدم امنیت در کشورهای‌شان به خاطر راحتی عبور و مرور ماموران امنیتی ایرانی سخن گفته‌اند.

اما این تمام مشکل نیست. بسیاری از این روزنامه‌نگاران شاداب پیش از انتخابات، امروز افسرده‌اند و ناراحت. گروهی از اینان نگرانند که با امکانات کم و محدودیت‌های مالی نتوانند از پس مشکلات بهداشتی‌شان بر آیند.

از طرف دیگر، گرفتن پذیرش از کشورهای دیگر برای خروج از ترکیه و دیگر کشورهای همسایه حلال مشکلات نیست، چه، نیاز به تامین مالی و تضمین پرداخت و پوشش هزینه‌ها، باعث می‌شود که برخی کشورهای اروپایی به این راحتی به این گروه ویزا ندهد. داستان وقتی برای ناظران ناراحت‌کننده‌تر می‌شود که حتی با وجود امکان صدور ویزا، تامین پول بلیت برای تعدادی از این پناهجویان تبدیل به یک مشکل بزرگ شده است.

 

اما مشکل دیگر، عادت نداشتن به روال پیش‌برد مسائل در این سر دنیا است. روزنامه‌نگاری که جلوی هیچ‌کس سر خم نکرده، حالا نمی‌تواند به خاطر مشکلات مالی، بیماری، بی‌سرپناهی و معطل ماندن در «کمپ» به راحتی از کسی برای کمک خواهش کند. نگران است که مبادا حکومت ایران از وضعیت او شادمان شود.

در حال حاضر گروهی از فعالان و روزنامه‌نگاران ایرانی مقیم خارج از کشور که برخی خود تبعیدی محسوب می‌شوند تلاش می‌کنند با جلب حمایت از گروه‌های مختلف، از بار مشکلات روزنامه‌نگاران پناهجو بکاهند، با این همه نگرانند که مبادا این تلاش به غرور روزنامه‌نگاران سربلند ایرانی لطمه‌ای وارد کند. اما باید دانست که در نبود کمک‌های مالی و حمایت‌های دولت‌ها، چاره‌ای جز جلب حمایت‌های مردمی بوجود ندارد.

 

اما کمک‌های موقت نمی‌تواند تنها چاره باشد. روزنامه‌نگاران سربلند ایرانی توان کاری بالایی دارند. اگر بتوان برای اینان کارآفرینی کرد، بخش عمده مشکلات روحی و مالی‌شان هم رفع خواهد شد.

 

 

 

در حال حاضر، یکی از راه‌های حمایت از این پناه‌جویان ارسال پول به طریق آنلاین است:


http://www.rsf.org/Support-for-Iranian-Journalists.html

Your donations will help to pay for their air tickets and other forms of travel, and for food, lodging and medical care.

For further information, contact: assistance@rsf.org

To pay in dollars:

Reporters Without Borders has the 501c3 status in the United States. Your donation will be tax-deductible.


 


در خواست کانادا از چین برای افزایش فشار بر ایران

در حالی که چین همچنان گزینه تحریم علیه ایران را نامناسب دانسته و دپیلماسی را بهترین راه حل برای مسئله ایران می‌داند، به گزارش رویترز، روز چهارشنبه وزیر امور خارجه کانادا اعلام کردکه «همکاری از سوی ایرانی‌ها در آن سطحی نیست که بتوان گفت راه حل دیپلماتیک هنوز راه درستی است». وی همچنین از چین خواست که «نقش رهبری را بر عهده گیرد» و فشار بیشتری بر ایران برای توقف برنامه هسته‌ی‌اش وارد کند.چندی پیش کانادا، میزبان دورهای  گروه هشت کشوراعلام کرد که موضوع تحریم علیه ایران را در دستور کار این گروه قرار داده است. امروز نیز وزرای خارجه ژاپن و فرانسه، دیگر اعضای گروه هشت، در توکیو دیدار کردند و به بررسی مسئله هسته ای ایران پرداختند.

در دو هفته گذشته تلاش‌ها از سوی آمریکا و متحدانش برای همسو کردن روسیه، چین و کشورهای همسایه ایران افزایش یافته است. اوباما دیروز اعلام کرد که تحریم‌های شدید علیه ایران را پیگیری می‌کند و وزیر خارجه آمریکا برای مذاکره در مورد ایران، امروز وارد روسیه شد.همچنین سفیر آمریکا در چین، آقای هانتسمن، اعلام کرد که چشم امید آمریکا به حمایت چین از تحریم‌های شدید علیه جمهوری اسلامی است و اختلافات دو کشور بر سر تایوان و تبت نباید مانع همکاری دو کشور در این زمینه بشود. چندی پیش نیز یکی از هدفهای اصلی رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا از سفر به خاورمیانه، برنامه هسته‌ای ایران و تحریم علیه این کشور اعلام شده بود.

ااین در حالی است که ایران اعلام کرده است که حاضر به مبادله اورانیوم غنی شده در خاک این کشور است. از سوی دیگر دیروز اعلام شد که قرارداد هفت و نیم میلیارد دلاری گاز ایران و پاکستان نهایی شد که می‌تواند نشان دهنده تلاش‌های ایران برای یافتن متحدانی در منطقه باشد.


 


بهمن احمدی امویی آزاد شد

به گزارش کلمه، احمدی امویی با قید وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شده است. 

وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال زندان قطعی محکوم شده است.


ژیلا بنی یعقوب همسر احمدی امویی که او هم روزنامه نگار است بعد از انتخابات به همراه همسرش بازداشت شده بود اما بعد از دو ماه آزاد شد.


منبع: كلمه


 


سهراب هفت سين نوروز ما را كامل مي‌كند


حجم كيبورد من و حجم بيان قلمم كوچك‌تر از به تصوير كشيدن بزرگي توست .


نوشتن از دردي كه بر تو رفت و نوشتن از صبوري‌هاي سبز تو بروي هر سفيدي نا ممكن است ، سفيدي صداقت تو و سبزي استواري تو نه گفتني‌است و نه نوشتني ...


مادر تو براي من كه شايد روزي پدر شوم اسطوره استواري هستي و مثل كوهي استوار وجود تو را در هر لحظه زندگي احساس مي‌كنم. اين روزها با عكس تو و با خون سهرابت هر كس دلبري مي‌كند اما من اجازه نمي‌دهم كه سهرابت در حجم شعار هايم كوچك شود .


مادر مي‌دانستي كه سهراب تو ديگر افسانه نيست، مي‌دانستي كه سهراب تو سهراب افسانه‌ها را به زندگي ما آورد و امروز ديگر نام سهراب استواري تو را به ياد من مي‌آورد نه قدرت رستم را ...


مادر سبزم امسال يك سين از سفره هفت سين زندگي تو كم شد، اما سين هفت سين تو در تمامي هفت سين ها تكثير شد، اين را بدان كه سهراب تو از امسال هفت سين من را كامل مي‌كند و هفت سين ما را ....


مادر سبزم اميدوارم امسال برايت سالي سبز باشد و آرزو دارم تو براي ايران من بماني تا مثل هميشه تاريخ، نام مادر را جاودانه كني، تو ديگر تنها مادر سهراب نيستي كه مادر همه مايي و همه ما به وجود تو به استواري تو به شجاعت تو افتخار مي‌كنيم.


مادر سبزم اين چند خط نا چيز را از آرشي كه افسانه است و پر سياهي بپذير تا شايد حقيقت سهراب تو جاي افسانه‌ها را پر كند ...


مادرم سبزي تو حقيقت جان من است و استواري تو حقيقت زندگي من ...


سبز بمان و سبز استواري كن كه تمام سبزي ما تكيه به صبوري تو زده است ....





 


درد دلی با دوستان، پاسخی به مغرضان
 چرا بعضی عوامل حاکمان جور، مغرض و یا افراد تحت تاثیر قرار گرفته مکراراً برای تخریب حقیر موضوع انتصابی ( جریان پرستار پیر و جاسوس ) مافیای هاشمی شاهرودی را دست آویز قرار می‌دهند؟

 

آیا برای یک لحظه فکر نمی‌کنند که از برای ایمان به روز جزا و خدمت به مردم سکوت نکردم و این امر باعث از هم پاشیدگی خانه و کاشانه‌ام شد؟

 

سخنی با فرزندان شهید بزرگوار مطهری آقایان علی و محمد مطهری، شما را به تدین و روح پدرتان قسم جریان ضرب و شتم و شکنجه زن و بچه ام را برایتان ایمیل نکردم ( سال ۱۳۸۷ )؟ هر چند به ده‌ها سازمان و نهاد و رسانه نیز فرستادم و دریغ از یک پاسخ.

 

آیا تفکری در کار نیست که اگر در طول مدت ۲۷ سال خدمت خود تخلفی داشتم از آن نیز بت نمی‌ساختند تا مکمل جریان پرستار مورد علاقه برای چالش کشاندن نمایند؟

 

آیا اگر فقط  در مقابل ظلم‌ها و جنایت‌ها ظالمان چشم پوششی می‌کردم، چنین اتفاقاتی رخ می‌داد؟

 

آیا اگر خود ظالم، جنایتکار، آدم کش، مسئله دار بودم اساسا می‌توانستم مقابل بزرگترین شبکه فساد و جنایت بایستم و دچار چنین سرنوشتی شوم؟

 

اینکه می‌پرسند چگونه از کشور خارج شدی؟ آیا ساده لوحانه نیست کسی که ۱۹ سال در راس کار کرده و بیش از بیست هزار نفر در قالب هیئت و سپس جنبش، در ارکان حساس نظام و نیز در کشوری و لشگری یار دارد، که جمع یاران را به خود گرفته، برای چنین شخصی سخت است خروج از کشور؟

 

می‌گویند اگر کسی بالاترین جنایت‌ها را نکرده باشد به قدرت نمی‌رسد، با عرض پوزش، غلط زیادی می فرمایند! به ضرس قاطع عرض می‌نمایم، اکثراً  شیر پاک خوردگانی هستند که می‌توان گفت دستشان حتی به سیلی هم آلوده نیست و قدرت کلیدی در عرصه های مختلف در دست داشته و یا دارند که خالصانه در خدمت ملت و میهن بوده و در موعد مقرر به صحنه خواهند آمد. که اگر غیر از این  باشد می‌بایست گفت صدها هزار نفر آلوده و جنایتکارند که در آنصورت با فاجعه‌ای غیر قابل کنترل مواجه خواهیم بود.

 

جهت یاد آوری و اطلاع، توان  و کار آمدی و بعضاً پارتی است که در ایران و حتی اغلب کشورها انسان را به جایگاه بالای قدرتی می‌رساند نه ظلم و جنایت.
جنایتکاران و ظالمان سر از ربذه در نمی آورند؟؟؟ بلکه حق طلبان و مظلومان راهشان بدانجا ختم می‌شود!

 

جز حقیقت نخواهم گفت و جز از برای رضای حق تعالی کلام و قلم و قدمی بر نخواهم داشت.

 

در مدت ۴۶ روز بازداشت در اختیار شاکی و قاضی و حاکم که جملگی یکی بودند که برای تثبیت جنایات و رهبر شدن هاشمی شاهرودی، مهمان نوازی نمودند که منتج به پنج سال طول درمان شد!

 

این فیلم گوشه‌ای از ده‌ها ساعت فیلم و اوراق مستند میباشد.

 

در ذیل فیلم چند روزنامه مربوط به آن ایام نیز قابل توجه است. و توبه نامه وکیل حق طلب !

 

 

 

 

[JAVABE+-+FETNEH+(015).jpg]


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به khodnevis-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به khodnevis@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته