هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ خرداد ۲۲, دوشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 20 خرداد 91

 

سلام،
شنبه 20 خرداد 91، 9 ژوئن 2012 میلادی
امروز در مورد 10 موضوع صحبت می کنیم.



برخورد با مردم در مراسم سالگرد هدی صابر
دیروز در سالگرد درگذشت هدی صابر با وجود اینکه ماموران امنیتی پیشتر با برگزاری مراسم موافقت کرده بودند، به عزاداران حمله کرده و اجازه نداند که مردم بر سر مزار صابر حاضر شوند. عده ای هم در این میان دستگیر شدند، از جمله محمد رویین از فعالان ملی-مذهبی و فرزندش توحید.


کبودوند راهی بهداری اوین شد
محمد صدیق کبودوند که دوازدهمین روز اعتصاب غذای خود را پشت سر می گذارد به دلیل افت شدید فشار خون راهی بهداری اوین شده است. خواسته ی کبودوند این است که برای عیادت فرزندش که به بیماری لاعلاج خونی مبتلا شده و در بیمارستان بستری است برود که مسئولان زندان وی را از این حق محروم کرده اند.


کلیسای جنت آباد به دست سپاه پلمب شد
کلیسای جنت آباد در تهران توسط اطلاعات سپاه پاسدارن تعطیل و پلمب شده است. این در ادامه ی حملاتی است که به مسیحیان و سایر اقلیت های مذهبی در ایران صورت می گرفته اما تفاوت این است که اینبار از اساس کلیسا را پلمب کرده اند.


مزاحمت تازه برای شهروندان
شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرده است که از این پس رانندگان تاکسی موظف به امر به معروف و نهی از منکر هستند. احتمالا این یک مردم آزاری جدید خواهد شد که در آخر به کنترل حجاب می رسد و هم رانندگان تاکسی به زحمت و جریمه خواهد انداخت و باعث درگیری میان مسافران و رانندگان و همچنین فشار بیشتر بر زنان خواهد شد.  


خامنه ای در جایگاه ائمه!
آقای سعیدی، نماینده ی ولی فقیه در سپاه اعلام کرده است که دستور ولی فقیه همچون دستور ائمه بوده و هیچ فرقی با هم ندارند. البته در تئوری رادیکال ولایت فقیه این موضوع مطرح شده است اما این اولین بار است که مقامی در این جایگاه آقای خامنه ای را همردیف امامان شیعه قرار می دهد.

 


متلک گویی وحید خراسانی به خامنه ای
آقای وحید خراسانی از مراجع ناراضی قم یک متلک جالبی به حکومت گفته است به طوری که اعلام کرده من اطاعت از نظام اسلامی را واجب می دانم اما نظامی که بر محور نهج البلاغه و قرآن باشد و نه نظامی که در خدمت نگهداری یک فرد باشد. پیشتر هم آقای وحید از این متلک ها به آقای خامنه ای گفته بود.


شکست مذاکرات ایران و آژانس
گفت و گوهای دیروز مسوولان ایرانی با مقامات آژانس بین المللی انرژی هسته ای با شکست مواجه شد. رئیس بازرسان آژانس اعلام کرد که مذاکرات ناامید کننده بوده و هیچ پیشرفتی نداشت. خانم هلگا اشمیت، معاون روابط خارجی اتحادیه ی اروپا هم بالاخره جواب ایران داد، که جواب سردی است که موضوع خاصی دربرندارد. پیشتر آقای جلیلی گله کرده بود که چرا اتحادیه ی اروپا پاسخ نامه ی ایران را نمی دهد. کاملا مشخص است که این ایران است که تلاش دارد تا بلکه بتواند پیش از ماه جولای کاری صورت بدهد و جلوی تحریم های نفتی را بگیرد. این در حالی است که کشورهای 5+1، اتحادیه ی اروپا و آمریکا هیچ عجله ای ندارند.



احمدی نژاد گرفتار تئوری توطئه
آقای احمدی نژاد مصاحبه ی مفصلی با یک تلویزیون چینی داشته است که حالا به غیر از روده درازی ها و حرف هایی که مشخص نیست مترجم چطور توانسته آنها را به چینی ترجمه کند، صحبت های ایشان کاملا پیچیده شده در تئوری توطئه ی ستبری است که هم آقای احمدی نژاد در آن گرفتار است و البته بیش از او آقای خامنه ای اسیر این تئوری توطئه است. آقای احمدی نژاد در این مصاحبه گفته است که انتخابات آمریکا یک ظاهرسازی است و آن پشت یک گروه هایی هستند که برای این انتخابات تصمیم می گیرند و وقتی خبرنگاران چینی گفته است که یکی از این گروه ها را نام ببرید، پاسخ داده است آیپک، که منظورش سازمان دوستی آمریکائی ها و اسرائیلی ها، که یکی از لابی هایی است که در آمریکا کار می کند و نسبتا هم لابی نیرومندی است اما اگر کسی در آمریکا باشد متوجه می شد که وزن و نفوذ این لابی در نهایت چقدر است.



احتمال حضور اعضای جیش المهدی در سرکوب مردم سوریه
مقتدی صدر، رهبر جیش المهدی عراق، عنوان کرده است که بعید نیست بخش هایی از هواداران او به نیروهای بشار اسد پیوسته و در سرکوب مردم سوریه نقش داشته باشند. او البته گفته است که خود هر کسی را که در سرکوب مردم سوریه نقش داشته باشد را مجازات می کند.


احمد شفیق: اخوان المسلمین قصد دزدیدن انقلاب را دارد
احمد شفیق، یکی از دو نامزدی که در انتخابات مصر به دور دوم رسیده است، در مقابل رقیب خودش از اخوان المسلمین در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده و حملات بسیار تندی را به اخوان المسلمین کرده و گفته است که اینها می خواهند انقلاب مصر را ربوده و به نام دین دکان باز کنند، و یا به تعبیر ما ایرانی ها دین فروشی کنند. وی گفته است که حزب مخالفش جوانان را دست بوس و مطیع می خواهد. به نظر می رسد که در مصر یک معارضه ی نسبتا آشکاری میان اسلام گرایان و نیروهای سکولار شکل گرفته است. انتخابات پیش رو نشان خواهد داد که هر کدام از این دو جریان چه وزنی در میان مردم مصر دارند.


اندکی صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید
به امید پیروزی ایران و ایرانی  



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته