یکشنبه 12 شهریور ماه به مناسبت سالمرگ فرهاد مهراد خواننده و آهنگساز معاصر مراسمی به همت همسر و علاقمندان وی در پاریس و بر سر مزار وی برگزار شد.
فرهاد از خوانندگان راک ایرانی بود و نخستین آلبوم راک اند رول ایران را منتشر کرد. آنچه فرهاد را از دیگر خوانندگان هم عصرش متمایز می کند استفاده از ترانه های عامیانه در قالبی انقلابی و برخیزاننده است.
فرهاد را به عنوان سیاسی ترین خواننده ایران نیز می شناسند. وی در اولیل دهه ۱۳۵۰ شعرهایی با مضامین سیاسی میخواند و مدتی زندانی سیاسی بود. در زمستان ۱۳۵۷ ترانه انقلابی «وحدت» را خواند، اما پس از انقلاب تا سال ۱۳۷۲ از ادامه کار منع شد.
از مهرماه ۱۳۷۹ بیماری او جدی شد، خرداد ۱۳۸۱ برای درمان به لیل در فرانسه رفت و در ۹ شهریور همان سال پس از مدتی اغما در سن ۵۹ سالگی درگذشت و در ۱۳ شهریور در گورستان تیه در پاریس دفن شد.
همسر محمد اسماعیل زاده، فعال مدنی-سیاسی که برای شکایت از مزاحمت های نیروهای امنیتی به نیروی انتظامی مراجعه کرده بود، در اثر ضرب و شتم از سوی فرمانده ی این مرکز دچار شکستگی فک و دندان شد.
به گزارش کلمه، مامورین امنیتی در هفته های اخیر طی دو مراجعه، به تفتیش منزل محمد اسماعیل زاده فعال مدنی و وبلاگ نویس پرداخته و برخی از وسایل شخصی وی را ضبط کرده اند.
همسر محمد اسماعیل زاده با مراجعه به نیروی انتظامی خواستار پیگیری این مزاحمت های چندباره شد که مامورین انتظامی به وی اعلام کردند در صورت مراجعه مجدد مامورین امنیتی با آن ها تماس گرفته شود تا موضوع پیگیری شود.
بر اساس این گزارش، در روزهای اخیر نیز، ماموران برای بار سوم به منزل وی مراجعه کردند و بنا به توصیه ها کتایون بهرامی، همسر محمد اسماعیل زاده در را باز نکرده و سپس با مراجعه به نیروی انتظامی اعلام شکایت کرده است.
در همین حال سرهنگ پورباقر، فرمانده نیروی انتظامی بابل پس از اطلاع از شکایت کتایون بهرامی اقدام به توهین و فحاشی کرده و به ضرب و شتم وی پرداخته و او را از فرماندهی کلانتری ۱۱ بابل بیرون کرده است.
این ضرب و شتم باعث شکستگی فک و دندان کتایون بهرامی شده تا آنجا که هم اکنون کتایون بهرامی در اثر جراحات وارده در بیمارستان بستری شده و به زودی تحت عمل جراحی قرار می گیرد.
محمد اسماعیل زاده وبلاگ نویس و صاحب وبلاگ بوتیمار و موسس ” خانه شعر شمال” در انتخابات سال ۸۸ توسط حفاظت اطلاعات سپاه شهرستان بابل بازداشت شد.
این عضو ستاد مهدی کروبی در بابل، به اتهام «توهین به رهبری و دعوت به شورش علیه نظام» از سوی دادگاه انقلاب شهرستان بابل به سه ماه حبس تعزیری و ۱۰ ماه حبس تعلیقی و ۵ سال محرومیت از تحصیل محکوم شده است.
محمد اسماعیل زاده در تاریخ ۲۴ خرداد ۸۸ توسط نهادهای امنیتی سپاه بازداشت شد و سپس به زندان متی کلای بابل منتقل و پس از یک ماه آزادی با وثیقه، طی نامه ای به اکبرزاده معاون دادستان بابل از شرایط نامطلوب خود در دوران بازجویی گفته و بازجوئی های خود را تحت فشار و شکنجه و القا شده عنوان کرده است.
در دوره تحمل محکومیت ۹۳ روزه، پسر اسماعیل زاده در غیاب پدر در حالی متولد شد که دادستانی با اعطای مرخصی به وی خودداری کرد.
وکیل «مهآفرید خسروی» گفت که موکلش به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام محکوم شده است.
غلامعلی ریاحی در گفتوگو با فارس اظهار داشت: صبح امروز احکام موکلانم از سوی دفتر شعبه یک دادگاه انقلاب تهران به من ابلاغ شد.
ریاحی همچنین گفت که موکلش به رد مال به بانکها معادل ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان و پرداخت یک چهارم این مبلغ به عنوان جریمه به دولت محکوم شده است.
وی همچنین از صدور حکم اعدام برای متهم ردیف دوم این پرونده نیز خبر داد و افزود که دیگر محکوم به اعدام پرونده فساد بزرگ مالی مسئول امور مالی شرکت امیر منصور آریاست که وی نیز مانند دو متهم قبلی مفسدفیالارض شناخته شده است.
وکیل «مهآفرید خسروی» در پایان گفت که بر اساس قانون ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ حکم برای اعتراض به رای صادره در دیوان عالی کشور مهلت دارد که پس از مشورت موکلانش در این خصوص اقدام خواهد کرد.
ابلاغ حکم این متهمان در حالی است که ادامه برگزاری دادگاه اختلاس بزرگ در هاله ای از ابهام قرار داد و همچنان به اتهام محمد جهرمی،امین اموال رهبری و معاون سابق شورای نگهبان رسیدگی نشده است.
محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه نیز امروز درباره محاکمه جهرمی گفت: در مورد مديرعامل سابق بانك صادرات نيز قبلا گفته شد كه بازپرس قرار مجرميت صادر كرد و دادستان به اين قرار نقص گرفت و پرونده را بازگرداند تا رفع نقص كند. پرونده او هم به دادگاه خواهد رفت و دادگاه اظهارنظر خواهد كرد.
غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه سئوال درباره وضعیت سلامتی میرحسین موسوی را با لحنی دور از نزاکت پاسخ داد.
در جلسه مصاحبه مطبوعاتی سخنگوی قوه قضائیه خبرنگاری سوال خود را اینگونه مطرح کرد که درباره اوضاع زندانيان، سازمان زندان ها بايد جوابگو باشد و در مواردي مانند درگذشت هدي صابر، مرجعي براي سوال كردن وجود داشت. اما چون حصر خانگي در قانون نيامده هيچ نهادي متولي آن نيست. با اين حساب ما چطور مي توانيم از اوضاع آقاي موسوي و آقاي كروبي با خبر شويم و مشخصا درباره اوضاع آقاي موسوي بعد از عمل آنژيو از چه مرجعي مي توانيم كسب اطلاع كنيم؟
اژهای پاسخ داد: حالش خوبه
این خبرنگار پرسید یعنی ما همچنان از قوه قضاییه پیگیر این موضوع باشیم؟
محسنی اژهای گفت: شما سوال کردید و پاسخ دادیم که حالش خوبه.
وی در مورد زندانیان سیاسی ادعا کرد: در خصوص افرادی هم که به جرم امنیتی به زندان میروند چنانچه واقعا توبه و ابراز پشیمانی کنند و آن مجموعهای که باید این مساله را احراز کند که متشکل از قاضی صادرکننده حکم، قاضی ناظر زندان و دادستان اجرای حکم هستند، با توجه به تعهدی که فرد زندانی و خانواده او میدهد ممکن است او را در لیست عفو قرار دهند یا محکومیت وی تقلیل یابد. تعداد زیادی از کسانی که بعد از سال 1388 زندانی شدند همینطور آزاد شدند. یعنی آمدند و گفتند ما واقعا نمیدانستیم، در جو قرار گرفتیم و شیشهای شکستیم اما الان پشیمانیم.
محسنی اژه ای بدون اشاره به احضارها و فراخوان ها و زندانی های جدید می گوید: اولا یک عفو در عید فطر داشتیم و کسانی که مشمول بخشنامه قرار گرفتند عفو شدند و محکومیت تعدادی هم تقلیل پیدا کرد. در خصوص زندانیان امنیتی هم چندینبار گفته شد که ما دوست نداریم افراد در زندان بمانند. هم دوست نداریم افراد به زندان بروند و هم دوست نداریم در آنجا بمانند.
وی درباره خروج فائزه هاشمی از کشور نیز گفت: خانم هاشمی هم در حالی که ممنوعالخروج نبوده در تاریخ ۱۲ مرداد از کشور خارج شده بود و ۲۹ مرداد هم به کشور برگشت. شاید تاریخ دوازدهم و بیستونهم در جایی مطرح نشد و فقط اصل موضوع خروج از کشور گفته شد.
اژه ای در رابطه با مطرح شدن ممنوعالمصاحبه بودن دادستان تهران نیز گفت: اینطور نیست. دادستان تهران مصاحبه اختصاصی ندارد. البته در حاشیههای جلساتی که حضور دارند ممکن است مصاحبه داشته باشند ولی مثل جلسات ما جلسات منظمی ندارند.
محسنیاژهای درباره تاخیر در اجرای حکم دیوان عدالت اداری در مورد مرتضوی نیز گفت: دیوان عدالت حکم انتصاب مرتضوی را لغو کرد و وزیر هم باید کار خود را انجام دهد ولی من الان از اقدام وزیر خبر ندارم.
او در مورد دستگیری امدادگران داوطلب در جریان زلزله آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۲۰ نفر دستگیر شدند که اقدام آنها در حال بررسی است.
وی در مورد پرونده جواد لاریجانی نیز گفت: این پرونده در حال بررسی است. همچنین در مورد پرونده آقای خاوری که به تازگی می گویند مصاحبه ای در یک نشریه داشته باید بگویم اگر ایشان از خود دفاع می کرد ثابت می شد که وضعیتش چگونه است هر چند که با کمال تاسف نه آن کشور ایشان را تحویل می دهد و نه پلیس بین الملل که مدعی مبارزه با فساد است، همکاری داشتند، ولی کیفرخواست برای ایشان صادر شده و در حال رسیدگی است.
وي ادامه داد: در اين پرونده نسبت به آقاي خاوري كيفرخواست صادر شده و به دادگاه خواهد رفت و هرچند اگر خودش بود بهتر از خود دفاع ميكرد اما دادگاه دقت نظر كافي را خواهد داشت. در مورد مديرعامل سابق بانك صادرات نيز قبلا گفته شد كه بازپرس قرار مجرميت صادر كرد و دادستان به اين قرار نقص گرفت و پرونده را بازگرداند تا رفع نقص كند. پرونده او هم به دادگاه خواهد رفت و دادگاه اظهارنظر خواهد كرد.
اکبر امینی زندانی سیاسی با قرار کفالت از بند ۳۵۰ زندان اوین آزاد شد.
به گزارش خبرنگار کلمه، اکبر امینی از بازداشت شدگان روز ۲۵ بهمن سال ۸۹ است که به اتهام تشکیک در اختلال امنیت عمومی و داخلی کشور در آستانه اجلاس عدم تعهدها و برگزاری افطاری و دعوت از زندانیان آزاد شده از بند ۳۵۰ اوین بازداشت شده بود بعد از ظهر امروز با قرار کفالت آزاد شد.
اکبر امینی در ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۹ با در دست داشتن پرچمی سبز و عکسهای شهدای سبز و میرحسین موسوی از جرثقیلی واقع در چهارراه قصر تهران بالا رفته بود که پس از چند ساعت بازداشت و به یک سال حبس تعزیری محکوم و پس از تحمل یک سال حکم خود از زندان آزاد شده بود؛ اما در آستانه اجلاس عدم تعهدها پس از آنکه چند روز به طور محسوس تحت کنترل و نظر بود، توسط پلیس امنیت احضار شد و در حالی که عازم پلیس امنیت بود، بار دیگر توسط نیروهای دیگری بازداشت و به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شده بود.
با وجود انتقادهای فراوان نسبت به هزینه های چند صد میلیون دلاری اجلاس عدم تعهد هزینه های کلان برای دبیر خانه این اجلاس آغاز شده و وزیر امور خارجه از استخدام هزار نیروی جدید برای دبیرخانه این اجلاس خبر داده است.
علی اکبر صالحی گفت:ما با گرفتن مجوز استخدام ۱۰۰۰ نفر می خواهیم جوانانی را به دبیرخانه موقت جنبش عدم تعهد تزریق کنیم تا با کمک ۶۰ تا ۷۰ کارشناس موجود در مدت سه سال ریاست ایران، نیروهای جدیدی تربیت کنیم.
به گزارش مهر وی با اشاره به آغاز کار برای تشکیل دبیرخانه موقت گفت: ما کار روی این دبیرخانه را از امروز آغاز کردیم و به دنبال ساختمانی خارج از وزارت امور خارجه برای آن هستیم و حتی در نظر داریم افرادی را از کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در آن جذب کنیم تا از هم اکنون چهره دبیرخانه ای به خود بگیرد.
در حالی که از حبس غیرقانونی رهبران جنبش سبز حدود ششصد روز گذشته است، و هیچ مقامی پاسخگو نیست بار دیگر پناهیان که طی سه سال گذشته رهبری جریانات افراطی را بر عهده داشته است اظهار نظر کرد: سران فتنه اعدام نمیشوند، چرا که سعه صدر نظام بالاست، اما نباید سطح این مطالبه در دانشگاهها کم شود، باید مطالبه کرد تا در دادگاه حاضر شوند.
حبس غیرقانون میرحسین موسوی و مهدی کروبی از سوی شخصیت های سیاسی و مذهبی و مراجع بارها مورد اعتراض جدی قرار گرفته است.
این عضو فرقه مصباحیه نگفت چرا تاکنون اراده ای برای برگزاری دادگاه برای رهبران جنبش سبز وجود نداشته است.
به گزارش «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، حجت الاسلام پناهیان شب گذشته در جمع دانشجویان بسیجی و مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور که در مسجد امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی گردهم آمده بودند، یکی از راه های حکومت جهانی امام زمان(عج) را استفاده از رعب دانست و در خصوص چیستی و ضرورت آن و لزوم استفاده از این روش در انقلاب اسلامی به عنوان مقدمه ساز ظهور به سخنرانی پرداخت .
وی ادعا کرد: کسی که جلوی شورای نگهبان بایستد، مفسد فی الارض است. می دانید که حکم حقوقی مفسد فی الارض چیست. مردم هم اگر در 9 دی شعار بدهند که سران فتنه اعدام شوند، شعار است؛ بین شعار و کار فرهنگی عمیق و استدلال تفاوت است.
پناهیان اظهار نظر کرد: در جلسه ای مخفیانه که در دوران اصلاحات برگزار شد و اخبار آن گوش به گوش به بیرون آمد، یکی از آن ها می گوید با این آشوبی که درست کرده ایم باید به خود مقام معظم رهبری حمله کنیم و او را بزنیم، این شخص همان کسی است که در دادگاه گفت: فلسطینی ها خودشان می خواهند اسرائیل را به رسمیت بشناسند، چرا ما کاسته داغ تر از آش شده ایم. این فرد جز همان گروهی است که می خواستند در جنگ آمریکا با عراق، به صدام کمک کنند. بیشتر از این نمی توانم مشخصات بدهم.
وی ادامه داد: یکی دیگر در همین جلسه می گوید که طرف رهبری نروید، چون طرفردارانی دارد که اگر حساسیتشان برانگیخته شود، نمی توانیم هیچ کاری بکنیم.
پناهیان در ادامه مدعی شد: این افراد بازی شان گرفته است، چگونه جرات می کنند با مملکت بازی کنند؟ می خواهند در مقابل ولایت بایستند؟ حاکمیت دینی را می خواهند تضعیف کنند؟ با هوس رانی نمی شوند کشوری را اداره کرد، خودی و غیر خودی ندارد.
ندای سبز آزادی: پس از 6 روز از انتقال به بند 209 زندان اوین که با اعتصاب غذای عیسی سحرخیز همراه بود، وی در اعتراض به شرایط غیرقانونی پرونده قضاییاش از خوردن داروهای خود نیز امتناع کرد.
به گزارش ندای سبز آزادی، نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت برمطبوعات در دوره اصلاحات پیشتر اعلام کرده بود در صورت طی نشدن روند قانونی پروندهاش دست به اعتصابغذا میزند. عضو شورای مرکزی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات ایران تاکید کرده بود که اگر تغییری در شیوه برخورد اقتدارگرایان حاصل نشود، پس از چند روز از مصرف داروهایش نیز صرفنظر خواهد کرد.
پرونده پزشکی مدیرمسئول نشریه ی توقیف شده ی آفتاب، در دوران "حصربیمارستانی" موجود است و در آن ذکر شده که وی چندین بار بهدلیل مشکلات کلیوی دچار "عدمتعادلجسمانی" شده است. ین حالت در زندان رجاییشهر نیز بر وی عارض شده بود بههمین دلیل بهداری زندان مسئولیت وضعیت سحرخیز را بهعهده نگرفته و وی را به بیمارستان منتقل کرده بود.
سحرخیز در عین حال از بیماری قلبی رنج میبرد و پزشکان اضطراب و هیجان را بهطور اکید برای وی خطرناک ارزیابی کرده و به ملاقاتکنندگان او در دوران حصر بیمارستانی تاکید میکردند که نهایت مراعات را در دیدار با وی بهکار گیرند.
مدیرکل مطبوعات داخلی دولت اصلاحات در تیرماه 88 و چند روز پس از کودتای انتخاباتی و پس از شکستن دندهاش دستگیر شد وتاکنون به وی مرخصی داده نشده است.
سحرخیز 59 ساله، پیش از دوران اصلاحات، مدیریت دفتر خبرگزاری جمهوریاسلامی در نیویورک را برعهده داشت.او ازجمله صریح ترین منتقدان رهبر جمهوری اسلامی به خصوص پس از انتخابات پرسئوال و ابهام 1388 محسوب می شود.
با گذشت سه سال و سه ماه از اعتراضات مردمی به نتیجه انتخابات مهندسی شده ریاست جمهوری هنوز سوالات و ابهامات در مورد این مساله در جلسات پرسش و پاسخ با مسئولان نظام مطرح می شود.
امروز پور محمدی در برابر سوال یکی از دانشجویان که به وی گفته بود " شما در جریان فتنه سال 88 نیز جزو کسانی بودید که به نوعی سکوت کردید" ادعا کرد: من اولین کسی بودم که پیش از نماز جمعه رهبری به میرحسین موسوی نامه نوشتم و در آن نامه خطاب به او گفتم که کاری که در پیش گرفته است درست نیست و اگر گلایهای دارد باید آن را در مسیر قانونی به جریان بیندازد.
وی به اقدامات قانونی میرحسین موسوی و بی توجهی و عدم بی طرفی شورای نگهبان در این راستا هیچ اشاره ای نکرد.
پورمحمدی همچنین بدون اشاره به خشونت پلیس و لباس شخصی ها نسبت به معترضان و دخالت مستقیم نیروهای انتظامی در صدمه زدن به اموال و امکان عمومی گفت: در همان زمانها روزی در دفتر کارم دود غلیظی مشاهده کردم که پس از پرس و جو فهمیدم اتوبوسی در خیابان مطهری به آتش کشیده شده است.
پورمحمدی به تلاش میرحسین موسوی برای مدیریت بحران و سفارش ها و توصیه های این نخست وزیر ر سابق کشور نپرداخت و اظهار کرد: همان زمان با آقای مهندس موسوی تماس گرفتم و گفتم کارهایی که دارد به اسم گلایه از نتیجه انتخابات انجام میشود کارهایی غیر قانونی که کشور را به سمت و سوی بدی میبرد و باعث به بهرهبرداری سیاسی میشود.
وی گفت: من آدم ترسویی نیستم زیرا سابقه 34 ساله مدیریتی دارم و سابقهام هم مشخص است اما باید کاری کرد که کشور با کمترین تنش و هزینه راهش را طی کند. شما فکر میکنید تمام مشکلات با مشت آن هم در کف خیابان حل میشود و شما نیازی نیست هیچ هزینهای بپردازید؟
پورمحمدی ادعا کرد: از همان روز اول فتنه، مشغول رفع معضلات به وجود آمده بودیم و در دستگاه قضایی تلاش میکردیم تا هر چه سریعتر وضعیت پروندههایی که به واسطه دستگیری افراد مفتوح شده به نتیجه برسد آن وقت درست است که به خاطر اینکه ما در جلوی دوربین نبودیم به سکوت متهم شویم.
وی ادامه داد: من کسی بودم که روز و شب برای گذر از آن دوره سخت فعالیت کردم حال آنکه به دلیل آنکه همچون فلان آقا نیامدم در جلوی دوربین و هر روز مصاحبه نکردم و شعار ندادم به سکوت محکومم کنید؟ هر چند ایرادی ندارد شما جوان هستید و زمان میبرد که حقایق را تشخیص دهید. ولی به زودی دستگیرتان خواهد شد که چه کسی در آن ایام فقط شعار داد و مصاحبه کرد و چه کسی کار واقعی انجام داد.
پورمحمدی ادعا کرد: در جریان غائلهای که روز عاشورا رخ داد اولین کسی که نامهای منتشر کرد و هشدار داد که این فتنه گران به دنبال موفقیت و اجرای پروژه کشته سازی هستند من بودم. حالا از آنجا که یک خرده حسابی میان بنده و مسئولان سازمان صدا و سیما وجود دارد برخی از کارهای ما آن گونه که انجام شد به مردم ارائه نشد هر چند که من قصد ندارم از این تریبون در جهت صاف کردن آن خرده حسابها استفاده کنم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور مدعی شد: من همه تلاشم را در آن سالها انجام دادم تا کشور از فتنه عبور کند زیرا میدانستم که در طول سی و چند سال پس از انقلاب ما چوب بسیار بزرگی از ضدانقلاب و مخالفان نظام خوردیم و باید تلاش کنیم تا با تجربه و تدبیر کشور را از بحران خارج کنیم.
در حالی که هزینه های هنگفت اجلاس تهران، انتقادها و مخالفت هایی را به همراه داشته است طی روزهای گذشته تلاش شده اینگونه القا شود که مهمانان نه تنها خرج خود را داده اند بلکه برای کشور سود هم داشته اند!
معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی و گردشگری ادعا کرد: بیش از آنچه انتظار داشتیم میهمانان اجلاس غیرمتعهدها برای صنعت گردشگری ایران سودآور بودند
منوچهر جهانیان در گفتوگو با فارس درباره میزان سود حاصل از حضور میهمانان اجلاس غیرمتعهدها در تهران برای صنعت گردشگری ایران اظهار داشت: هنوز جمعبندیهای نهایی انجام نشده است چون سفر تعدادی از آنها به برخی استانهای کشور و بازدید از جاذبههای ایران ادامه دارد.
وی ادامه داد: اما بر اساس برآوردهای تخمینی، سود حاصل از حضور این میهمانان برای صنعت هتلداری بیش از حد انتظار بود.
معاون گردشگری کشور تصریح کرد: ما پیش از حضور میهمانان، پیشبینی کرده بودیم که ۵۰ میلیون دلار گردشگری ایران سود میکند که قطعاً با افزایش تعداد میهمانان و افزایش تعداد هتلهای میزبان در طی برپایی اجلاس، این رقم افزایش یافته است.
جهانیان گفت: میهمانان اجلاس با سفر به سایر استانهای کشور نیز باعث گردش مالی خوبی در خرید صنایع دستی شدند.
بنزهای ضدگلوله را اجاره کرده بودیم!
مجتبی سروشپور معاون تشریفات ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ما برای برگزاری اجلاس غیرمتعهدها سه نوع خدمات خودرویی را در نظر گرفته بودیم، اظهار داشت: صرفهجویی بسیار خوبی را در این بخش و به خصوص در زمینه اجاره خودروهای زرهی انجام دادیم.
وی ادامه داد: گروه اول از خودروها برای خدمات عمومی و همچنین تردد همکاران و بخشهای فنی پیش بینی شده بود و گروه دوم مربوط به میهمانان و سران بود که برای انجام این کار و در راستای اهمیت دادن به شعار سال با یک شرکت خودرویی قرارداد داخلی بستیم.
سروشپور اضافه کرد: در راستای صرفه جویی در هزینههای خودروها، برنامهریزی کردیم تا خودروها را از کشورهای همسایه اجاره کنیم و لازم است که بگویم هماکنون با توجه به جمع بندیهای حاصل شده، اجاره تمامی خودروهای زرهی(بنزهای ضد گلوله) از هزینه خرید یکی از آنها کمتر بود و فکر میکنم در صرف هزینهها صرفهجویی خوبی در این بخش به عمل آمده است.
پس از ادعای اجاره ای بودن بنزهای اجلاس غیر متعهد ها از سوی معاون تشریفات ستاد برگزاری اجلاس سایت نیمروز مصوبه هیات دولت درباره خرید بنزها را منتشر کرده است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر