هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

Latest News from Iran Green Voice for 09/21/2011

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



ندای سبز آزادی: در آستانه ی شروع سال تحصیلی و مهرماه از طرف نهادهای امنیتی فشار بر معلمان افزایش یافته است.

به گزارش ندای سبز آزادی، روز گذشته سه نفر از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان در پی احضار به دادگاه انقلاب سنندج بادستور قاضی مبارکی بازداشت و روانه ی زندان شدند. اسامی این فرهنگیان به این شرح می باشد: رامین زندنیا، بهاالدین ملکی، پیمان نودینیان.
لازم به ذکراست براثر فشار نیروهای امنیتی برای دومین سال متوالی بادرخواست انتقال و بازگشت آقای مختار اسدی از اعضای کانون صنفی معلمان ایران و انجمن صنفی معلمان کردستان به شهر سنندج مخالفت شده است و نیروهای امنیتی اعلام کرده اند که نامبرده به علت داشتن سابقه ی زندان و چندین سال تبعید وجودش برای نظام در کردستان خطرناک می باشد ودر واقع و با بهانه های واهی قصد محروم کردن آقای مختاراسدی و خانواده اش از زندگی در شهر و زادگاهشان را دارند.

گفتنی است این مسئله حتی با قوانین نیز در تضاد است چرا که در این رابطه برای نامبرده حکمی صادر نشده است و دادگاهی نیز وی را به زندگی در شهری غیر از زادگاهش محکوم نکرده است.


 


ندای سبز آزادی: ناصر صفاریان مستند ساز و منتقد سینما به همراه چند تن دیگر از مشتند سازان بازداشت شد.

به گزارش ندای سبز آزادی، ناصر صفاریان مستند ساز و منتقد سینما که آثار ارزشمندی همچون سه گانه ی فروغ فرخزاد- سرد سبز، اوج موج و جام جان- را در کارنامه ی هنری خود دارد، به همراه چند تن از دیگر مستند سازان بازداشت شده است.

تا این لحظه، هیچ خبری از وضعیت ایشان و دیگر مستند سازان بازداشت شده در دست نیست و همچنین علت بازداشت ایشان مشخص نشده است و هیچ منبعی اسامی دستگیر شدگان را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

در همین زمینه برخی خبرگزاری ها از قول وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نقل کرده اند که در حال رایزنی با وزارت اطلاعات هستند تا علت این بازداشت ها مشخص گردد. نکته ی مشترک در مورد هنرمندان دستگیر شده، نمایش برخی فیلم های ایشان در برنامه ی " آپارات" بی بی سی فارسی می باشد که اختصاص به نمایش فیلم های مستند دارد.

شایان ذکر است که چندی قبل ناصر صفاریان به عنوان نایب رییس انجمن مستندسازان سینمای ایران انتخاب شده بود. وی همچنین در شورای داوری فیلم های بلند سینمایی پانزدهمین جشن خانه ی سینمای ایران که چند شب قبل برگزار شد حضور داشت. عمده ی فیلم های صفاریان در حوزه ی ادبیات و فرهنگ می باشد.


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به irangreenvoice-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به irangreenvoice@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته