هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

News from VOA in Persian

مهم ترين خبرها

همسايگان عرب ايران برنامه اتمی تهران را ترسناک می بينند

ساندی مورنينگ هرالد زير عنوان "چرا اعراب از ايران اتمی نگرانند" می نويسد هيلاری کلينتون وزير امورخارجه آمريکا در سفر هفته گذشته خود به خليج فارس برای جلب حمايت در مورد تحريم هائی شديدتر عليه ايران سه گزينه را در مقابل دولت های عرب گذاشت.

خانم کلينتون گفت آنها می توانند خطر ايران را بپذيرند، يا سراغ توانائی های خودشان ازجمله توانائی اتمی بروند، و يا روی اتحاد با کشوری نظير آمريکا حساب کنند که حاضر است به آنها در دفاع از خود کمک کند، و افزود که تصور ميکند فعلا، سومی گزينه ای مرجح است.

سعود ال فيصل وزير امورخارجه عربستان که شاهد بوده است جورج بوش رئيس جمهوری پيشين، و پس از او، باراک اوباما رئيس جمهوری فعلی نتوانسته اند بلندپروازيهای اتمی ايران را مهار کنند، در يک کنفرانس خبری مشترک با حضور خانم کلينتون نگرانی های کشورش را چنين خلاصه کرد:

"ايران، اگر خطی را که طی ميکند ادامه دهد انگيزه ای برای گسترش تسليحات اتمی فراهم ميکند، و خدای نکرده، منطقه از تسليحات اتمی پرخواهد شد".

پرنس سعود افزود تصميم ايران در رد يک معامله مورد حمايت سازمان ملل متحد برای عرضه اورانيوم غنی شده کافی بمنظور توليد برق و نه توليد تسليحات اتمی، ثبات منطقه را در معرض تهديدی مستقيم ميگذارد. او گفت "اين تهديدی است که ما نميخواهيم حتی تصور آن را بکنيم، چه رسد که بفکر اقدامی در باره آن باشيم. بعقيده ما شورای امنيت سازمان ملل متحد و اعضای دائمی آن در اين مورد مسئوليتی مشخص و بخصوص دارند".

پرنس سعود تحريم های عليه ايران را به عنوان چاره ای درازمدت  رد ميکند و خواستار اقدامی قاطع تر در کوتاه مدت است. او ميگويد "ما مسئله را احتمالا بدان جهت از ديدگاه راه حلی کوتاه مدت می بينيم که به خطرات نزديک تريم".

آمريکا عربستان را زير فشار گذاشته است تاعرضه نفت به چين را، در ازای حمايت پکن از قطعنامه هائی فلج کننده عليه ايران در سازمان ملل متحد، تضمين کند.

استقراريکی از تاسيسات عمده اتمی ايران در نزديکی خليج فارس و دور از تهران، کشورهای همسايه را همچنين به ابرازنگرانی در باره احتمال حادثه ای مصيبت بار از ديدگاه محيط زيست واداشته است.  محمد ال صباح وزير امور خارجه کويت در سال ۲۰۰۶ گفته است "ما درکويت نگرانيم و اين خطر يک فاجعه اتمی در منطقه است که ما را نگران ميکند.عواقب چنين فاجعه ای برای محيط زيست هولناک است".

آیت الله خامنه ای: ایران به تسلیحات اتمی اعتقادی ندارد

رهبر جمهوری اسلامی تاکید کرده است که ایران در صدد تولید تسلیحات اتمی نیست.

رسانه های دولتی بنقل از آیت الله خامنه ای می گویند ایران به تسلیحات اتمی اعتقاد ندارد و در جستجوی آنها نیست.

رهبر جمهوری اسلامی ایران این موضوع را یک روز پس از آن عنوان می کند که آژانس بین المللی انرژی اتمی ابراز نگرانی کرد ایران ممکن است در تلاش ساختن کلاهک اتمی باشد.

آیت الله خامنه ای این ادعا را «مزخرف» نامید.

روسیه و آلمان روز جمعه به ایران هشدار دادند که بدلیل برنامه اتمی بحث انگیز خود ممکن است با تحریم های اضافی سازمان ملل متحد روبرو شود.
وزیر امور خارجه روسیه می گوید مسکو نگران فعالیت های اتمی ایران است. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه گفت مسکو از خودداری ایران از همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی «بیمناک» است.

یک سخنگوی وزیر امور خارجه فرانسه گفت جدیدترین گزارش آژانس نشان می دهد که برخورد قاطعانه با عدم همکاری ایران، تا چه اندازه فوریت دارد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه می گوید مقامات امکان تحریم ها را کاملا رد نمی کنند، هر چند بگفته او شورای امنیت سازمان ملل متحد در حال حاضر قطعنامه ای در دست تهیه ندارد. روسیه یکی از متحدان اصلی ایران است.

سخنگوی آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان می گوید ادامه «سرسختی» ایران ممکن است جامعه بین المللی را ناچار سازد تحریم های بیشتری را دنبال کند.

سخنگوی کاخ سفید گفت ایران بار دیگر نتوانسته است به تعهدات بین المللی خود عمل کند، و ادامه این شیوه «پیامدهایی خواهد داشت.»

چین به دیدار رییس جمهوری آمریکا با دالایی لاما اعتراض می کند

وزارت امور خارجه چین سفیر ایالات متحده در پکن را فراخوانده و به دیدار پرزیدنت اوباما با دالایی لاما رهبر روحانی تبت اعتراض کرده است.

چند ساعت پس از دیدار بین دو برنده جایزه صلح نوبل در روز پنجشنبه در کاخ سفید، سخنگوی وزارت امور خارجه چین بیانیه ای صادر کرد و گفت این ملاقات به مناسبات دو کشور صدمه زده است.

یک سخنگوی سفارت آمریکا می گوید واشنگتن پاسخ خشمانه چین را انتظار داشت، و اضافه می کند جان هانتسمن، سفیر ایالات متحده، به معاون وزارت امور خارجه چین گفت زمان آن است که دو کشور به جلو حرکت کنند و وارد یک روحیه همکاری بشوند.

سخنگوی سفارت همچنین این ادعا را که ملاقات پرزیدنت اوباما با دالایی لاما علامتی از سخت تر شدن موضع آمریکا در مساله حقوق بشر با چین است رد کرد.

در جریان این ملاقات پرزیدنت اوباما گفت او از حفظ هویت مذهبی، فرهنگی و زبانی بیتای تبت و حفاظت حقوق انسانی تبتی ها در چین حمایت می کند.

ژنرال آمریکایی: نیروهای ناتو خیابان ها و بازارهای مارجه را کنترل می کنند

یک ژنرال ارشد آمریکایی می گوید نیروهای زیر فرمان آمریکا اینک کنترل راه های اصلی و بازارها در شهر مارجه در جنوب افغانستان را در کنترل دارند، اما یک فرمانده ناتو می گوید تامین امنیت در منطقه یک ماه طول خواهد کشید.

سرتیپ لری نیکولسون به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت نیروهای متحد در همان جایی که می خواهند باشند هستند، و سربازان آنچه را او «ستون فقرات» شهر نامید کنترل می کنند.

سرتیپ بریتانیایی نیک کارتر می گوید غلبه بر آنچه او آنرا «مقاومت سخت» جنگجویان طالبان می نامد، بالغ بر ۳۰ روز طول خواهد کشید.

سربازان ناتو و افغان با تیراندازان کمینی و بمب های پنهان روبرو هستند.

نیروهای ناتو، به رهبری آمریکا، هفته پیش حمله عمده ای علیه طالبان را آغاز کردند.

مقامات ناتو روز جمعه گفتند روز پنجشنبه شش سرباز بین المللی کشته شدند. سه تن هدف آتش سلاح های سبک قرار گرفتند، در حالی که سه نفر دیگر در انفجار بمب جانسپردند.

تاکنون دست کم ۱۱ سرباز ناتو و ۴۰ شورشی طالبان، همراه با ۱۵ غیر نظامی کشته شده اند.

ژنرال کارتر می گوید متقاعد ساختن مردم محل که پس از سالها حکومت طالبان و سالاران مواد مخدر به دولت افغانستان اعتماد کنند، وقت خواهد گرفت.

روسيه و آلمان ميگويند ايران ممکن است با تحريم هائی جديد مواجه شود

روسيه و آلمان ميگويند ايران ممکن است به سبب برنامه اتمی جنجالی اش با تحريم های بيشتری از سوی سازمان ملل متحد مواجه شود.

آندره نسترنکوف Andrei Nesterenko  سخنگوی وزارت امورخارجه روسيه گفت مقامات نمی توانند امکان تحريم ها را کاملا منتفی بدانند، هرچند که به گفته وی شورای امنيت سازمان ملل متحد فعلا قطعنامه ای را برای تحريم ها در دست بررسی و تنظيم ندارد.

اولريخ ويلهلم Ulrich Wilhelm سخنگوی آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان نيز گفت ادامه تمرد ايران ممکن است جامعه بين المللی را وادار کند که دنبال تحريم هائی بيشتر برود.

آژانس بين المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه برای نخستين بار گفت از آن نگران که ايران ممکن است برای يک سلاح اتمی فعاليت داشته باشد.

اين آژانس ميگويد اطلاعاتی جديد در مورد فعاليت های اتمی ايران اين احتمال را مطرح ساخته است که آن کشور در حال توليد کلاهکی اتمی برای موشک است.

آيت الله علی خامنه ای رهبر ارشد در ايران روز جمعه چنين اتهامی را تکذيب کرد. تلويزيون دولتی ايران اظهارات آيت الله خامنه ای را نقل کرد که گفته است تهران به تسليحات اتمی اعتقادی ندارد و دنبال آنها نيست.

در همين حال رابرت گيبس Robert Gibbs سخنگوی کاخ سفيد گفت ايران مجددا در انجام تعهدات بين المللی اش قصور کرده است و اين عواقبی خواهد داشت.

آلمان، روسيه و آمريکا جزو مذاکرات شش قدرت جهانی با ايران در باره برنامه اتمی اش هستند.

تهران از به آب انداختن نخستين ناوشکن ساخت داخل خبر ميدهد

تلويزيون دولتی ايران ميگويد آن کشور نخستين ناوشکن ساخت داخل را به آب انداخته، و اين اقدام را جهشی عمده در بکار گيری تکنولوژی توسط نيروی دريائی توصيف کرده است.

به گزارش اين تلويزيون، ناوشکن موشک انداز جماران، امروز، جمعه، در مراسمی با حضور آيت الله علی خامنه ای رهبر ارشد به آب انداخته شد.

تلويزيون دولتی ايران ميگويد اين ناوشکن مسلح به موشک های ضد کشتی و ضد هوائی است. اين تلويزيون همچنين گفت ناوشکن جماران مجهز به رادارهای مدرن است، و می تواند درجنگ های الکترونيکی درگير شود.

به گزارش تلويزيون دولتی ناوشکن هائی بيشتر نيز در حال ساخت است.

وسائل ارتباط جمعی دولتی ايران اوايل اين ماه گزارش داده بودند توليد دو موشک قدرتمند جديد در کشور شروع شده است. ايران همچنين آزمايش موشکی را اعلام کرده است که تهران ميگويد قادر به حمل ماهواره است.

بلندپروازيهای نظامی و برنامه های فضائی تهران کشورهای غربی را نگران کرده است. آنها نگرانند که تهران از تکنولوژيهائی مشابه برای پرتاب کلاهک های اتمی استفاده کند.

سربازان در کشور آفريقايی نيجر دست به انجام يک کودتا زدند

سربازان در کشور آفريقايی نيجر دست به انجام يک کودتا زدند و اعلام کردند که قانون اساسیِ کشور به حال تعليق در ميآيد و تمامی سازمان ها و نهاد های دولتی منحل می شوند.

سرهنگ «گوکويه عبدالکريموف» سخنگوی کودتاگران می گويد که ارتش بايد مسؤليت کشور را برای پايان دادن به تنش های سياسی، برعهده می گرفت. نيجر در حال حاضر توسط شورايی به نام شورای عالی اعاده دموکراسی اداره می شود.

پيش از اين منابع ديپلماتيک و نظامی در نيجر خبر دادند که نظاميان  عصر پنجشنبه به کاخ رياست جمهوری در نيامی پايتخت نيجر حمله کردند و در حالی که «مامادو تانجا» رييس جمهوری اين کشور در جلسه ای با وزرای دولت خود حضور داشت، او را دستگير کردند. هنوز مشخص نيست که رييس جمهوری نيجر به کجا منتقل شده است.

مردم نيامی پيش از خبردار شدن از کودتا می توانستند بالا رفتن دود را از ساختمان کاخ رياست جمهوری، مشاهده کنند. شاهدان همچنين از وقوع درگيری های مسلحانه شديد و چندين انفجار در کاخ رياست جمهوری خبر دادند.

کودتاگران همچنين با اعلام حکومت نظامی آمد و شد شبانه  را در خيابان های پايتخت ممنوع کردند. شاهدان در شهر می گويند خيابان های نيامی تا شب پنجشنبه عمدتاً  آرام بوده است. اما وقوع درگيری ها در کاخ رياست جمهوری، چند کشته بر جای گذارده است. به گفته منابع بيمارستانی در نيجر دست کم سه سرباز در جريان حمله به کاخ رياست جمهوری کشته شده اند.

در واشنگتن،  سخنگوی وزارت امورخارجه آمريکا، وضعيت نيجر را کاملا بی ثبات خواند و گفت آمريکا وضعيت اين کشور را زير نظر دارد. در سازمان ملل متحد نيز، بان کی مون، دبير کل سازمان ملل گفت تحولات نيجر را به دقت دنبال می کند و مرتباً از آخرين تحولات مطلع می شود.

در همين حال يک مقام اتحاديه آفريقا  نگرانی خود را از وضعيت نيجر ابراز کرده است. در سال ۲۰۰۹ «مامادو تانجا» رييس جمهوری نيجر با برگزاری يک رفراندوم قانون اساسی اين کشور را تغيير داد و طول دوره رياست جمهوری خود را که قرار بود در سال ۲۰۰۹ پايان يابد را افزايش داد.

پارلمان نيجر و دادگاه قانون اساسی اين کشور اعلام کرده بودند که برگزاری اين رفراندوم غير قانونی است. افزايش طول رياست جمهوری «مامادو تانجا» علاوه بر اعتراضات تند داخلی،  انتقادات بين المللی را نيز در پی داشت.

وقايع روز: بيانات روز سه شنبه هيلاری کلينتون در مورد تغییر کانون قدرت در ایران کماکان در مرکز توجه محافل سياسی بين المللی قرار دارد

بيانات روز سه شنبه هيلاری کلينتون در مورد تغییر کانون قدرت در ایران کماکان در مرکز توجه محافل سياسی بين المللی قرار دارد

روز سه شنبه هيلاری کلينتون وزير امور خارجه آمريکا در قطر در مورد تغییر کانون قدرت در ایران از رهبران مذهبی و سیاسی به سپاه پاسدارن و اينکه افزايش نفوذ سپاه در دولت ايران عامل سرسخت تر و سرکوبگرتر شدن رژيم و حرکت جمهوری اسلامی به سوی دیکتاتوری نظامی است، سخن گفت. اظهارات خانم کلينتون در مورد بخش نظامی و بخش غيرنظامی قدرت در ايران و موضوع تحريم های اقتصادی عليه سپاه پاسداران ايران کماکان در مرکز توجه محافل سياسی بين المللی است.  در همين حال آژانس اتمی سازمان ملل برای نخستين بار روز پنجشنبه در مورد احتمالِ تلاش ايران به منظور دستيابی به بمب اتمی ابراز نگرانی کرد و از جمهوری اسلامی ايران به خاطر عدم همکاری با آژانس بين المللی انرژی اتمی انتقاد کرد. اما تحولات اخيرِ ايران، چرخش سياستِ پرزيدنت اوباما و فعاليتهای اتمی ايران موضوع جلسه ای در روز پنجشنبه در فدراسيون دانشمندان آمريکايی در شهر واشنگتن بود. اين جلسه با حضور نمايندگانِ رسانه های بين المللی از جمله نشريه گاردين، آسوشيتد پرس، صدای آمريکا و ديگران برگزار شد. دکتر ايوان اولريچ و دستيار محقق فدراسيون، نظرات تحقيقی و تحليلی خود را طی اين نشست درباره ميزان توانايی دولت ايران در دستيابی به سلاح اتمی ارائه دادند.

ميرحسين موسوی و مهدی کروبی می گويند تظاهرات ۲۲ بهمن در شرايط کاملاً نظامی و در ميان رعب و وحشت برگزار شده است

مهدی کروبی و ميرحسين موسوی، بار ديگر ديدار و رايزنی کردند. در اين ديدار که در منزل آقای موسوی صورت گرفت، دو رهبرِ مخالفان در ايران تاکيد کردند که تظاهرات ۲۲ بهمن در شرايط کاملا نظامی و در ميان رعب و وحشت برگزار شده است.

برترين عکس های سالِ ۲۰۰۹ در بخش اعتراضات مدنی

هيأت داورانِ شصت و هفتمين دوره ی مسابقه برترين عکس های سال، وابسته به موسسۀ روزنامه نگاری رينولدز،  آثارِ عکاسان خبری را که از حوادث مربوط به راهپيمايی معترضان به نتايج انتخابات در ايران تهيه شده بود، به عنوان برترين عکس های سالِ ۲۰۰۹ در بخش اعتراضات مدنی انتخاب کرد.

پرزيدنت اوباما  در ديدار با ۲۴ فعال حقوق بشر بر تعهد دولت خود به حمايت از حقوق بشر تأکيد کرد

روز پنجشنبه پرزيدنت باراک اوباما رئيس جمهوری آمريکا با ۲۴ فعال حقوق بشر ملاقات کرد. اين فعالان که برای شرکت در يک نشست حقوق بشری به واشنگتن آمده بودند در جلسه ای با ميزبانی ژنرال جيمز جونز، مشاور امنيت ملی آمريکا با رئيس جمهوری و شماری ديگر از مقام های ارشد آمريکايی ملاقات کردند. پرزيدنت اواما در اين ديدار تاکيد کرد که دولت وی به حمايت از حقوق بشر، متعهد است.

خبرهای کوتاه

*يک نهاد تحقيقاتی می گويد از يازدهم سپتامبرِ ۲۰۰۱ تاکنون ۳۰ توطئه ترور در آمريکا کشف و خنثی شده است.

*يکصد قانونگزارِ ايتاليائی از احزاب هوادار دولت و اپوزيسيون، انجمن پارلمانی دوستی با دانشجويان ايرانی را  تشکيل دادند.

*با  گذشتِ يک هفته از سالروز انقلاب اسلامی ده ها تن از بازداشت شدگانِ وقايع پس از انتخابات چهارشنبه شب از زندان اوين آزاد شدند. در همين حال فعالان ملی مذهبی با صدور بيانيه ای از افزايش موج دستگيری ها طی هفته های اخير بخصوص در شهرستانها، ابراز نگرانی کرده اند .

آژانس بین المللی انرژی اتمی: ایران ممکن است سرگرم ساختن بمب اتمی باشد

آژانس بین المللی انرژی اتمی برای نخستین بار می گوید نگران آن است که ایران ممکن است دست بکار ساختن بمب اتمی شده باشد.

آژانس در گزارش محرمانه ای، که خبرنگاران روز پنجشنبه نسخه ای از آنرا بدست آوردند، می گوید اطلاعات جدید درباره فعالیت های اتمی ایران بر این امکان که تهران یک بار اتمی را برای قرار دادن در موشک فراهم می آورد می افزاید.

آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین ادعای اخیر ایران را در تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد تایید کرد.

این گزارش را یوکیا آمانو، رییس آژانس برای هیات مدیره آن نوشته است.

ایالات متحده آمریکا در حال حاضر هدایت کوشش برای برقراری تحریم های جدید علیه ایران را برعهده دارد، هدف این است که تهران ترغیب شود معاوضه سوخت اتمی را، که سازمان ملل متحد از آن حمایت می کند، بپذیرد.

در واشنگتن، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی با گفته های هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه در جریان سفر به خلیج فارس تطبیق می کند.

کلینتون روز سه شنبه در جده گفت شواهد موجود از ادعاهای تهران در مورد جاه طلبی های اتمی اش پشتیبانی نمی کند.

ایران می گوید از حزب الله در جنگ با اسراییل حمایت خواهد کرد

رییس جمهوری اسلامی ایران می گوید اگر اسراییل به جنگ دیگری علیه حزب الله لبنان دست بزند، ایران در کنار این سازمان خواهد ایستاد.

رسانه های دولتی ایران گزارش می دهند محمود احمدی نژاد این موضوع را روز پنجشنبه در جریان یک گفت و گوی تلفنی با حسن نصراله رهبر حزب الله عنوان کرد. او همچنین حزب الله را ترغیب کرد در صورت آغاز جنگ "کار اسراییل را یکسره کند و منطقه را برای همیشه از شر آن آسوده سازد."

پیشتر، در روز سه شنبه، نصرالله به اسراییل هشدار داد که در صورت حمله به لبنان، حزب الله راکت های خود را بسوی تل آویو شلیک خواهد کرد.

بشار اسد رییس جمهوری سوریه اخیرا اسراییل را متهم کرد که منطقه را بسوی جنگ سوق می دهد.

وزیر امور خارجه اسراییل در پاسخ گفت که اسد در جنگ بازنده خواهد شد.

در اوائل فوریه، سعد حریری نخست وزیر لبنان گفت از آن بیم دارد که تهدیدهای اسراییل و تجاوز به حریم هوایی کشور او به جنگ منجر شود.

در ماه ژانویه، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل گفت کشور او در جستجوی رویارویی نظامی دیگری با لبنان نیست.


دريافت خبر از طريق موبايل

www.voamobile.com
/persian

DIT - پراکسی

Ultrareach - نرم افزار اولترا ريچ را از اينجا دانلود کنيد

UltraVOAPersian96

PSIPHON - نرم افزار

http://bit.ly/9XBTr

https://3241257.net/a.php?token=
cb57eb84c442fc36aa0af64235bdc17f

نرم افزار فيلترشکن

www.voanews.com/persian
/parvaaz.cfm

وبلاگ ها

راهروهای کنگره
http://voacapitol.blogspot.com

نوشته ها و خوانده ها
http://pnnketab.blogspot.com

روی خط
http://rooyekhat.blogspot.com

بهنام ناطقی
http://emshabtv.blogspot.com

بلاگ دونی
http://blogdooni.blogspot.com

ورزش
http://zangevarzesh.blogspot.com

ماهواره های صدای آمريکا

لطفاً توجه داشته باشید که صدای آمریکا از مشکلاتی که بر سر راه دریافت برنامه های شبکه خبری فارسی صدای آمریکا از طریق ماهواره ها قرار دارد، آگاه است، و با استفاده از همه امکانات خود در تلاش است که دسترسی به برنامه های تلویزیونی خود را با استفاده از تکنولوژی و مراجعه به تشکیلات و سازمانهای حقوقی و قانونی امکان پذیر سازد.
متاسفانه آنگونه که برخی از تماشاگران برنامه های تلویزیونی ما تصور میکنند برداشتن موانعی که بر سر این راه قرار دارد به آسانی میسر نیست، چرا که مشکلات فنی و پخش پارازیت بر روی ماهواره هائی که برنامه های ما را به شما میرساند از سوی جمهوری اسلامی ایران ایجاد میشود و مرکز ایجاد اختلال در ایران قرار دارد. همانگونه که بسیاری اطلاع دارند این مشکل برای بی  بی  سی و صدای آلمان نیز وجود دارد، و آنها نیز به اتفاق صدای آمریکا در رفع این مشکل تلاش می کنند.

Eutelsat W3A (7 Deg East)

Downlink Frequency: 10,720.75 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 22.0 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 6

Asiasat - 3 (105.5 Deg E)

Transponder: 11H

Downlink Frequency: 4,040 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 26.5 MSym/s

Polarization: H

VC/Service ID: 415

Telstar 12 (15 Deg W)

Downlink Frequency: 11,545.3 MHz

FEC: 1/2

Symbol Rate: 5.737 MSym/s

Polarization: V

VC/Service ID: 3

Telstar 12 (15 Deg W)

Transponder: 10

Downlink Frequency: 12,608 MHz

FEC: 2/3

Symbol Rate: 19.279 MSym/s

Polarization: H

Video Format: PAL

VC/Service ID: 6

Nilesat (AB4) - (7 Deg W)

Transponder: 8

Downlink Frequency: 11,355 MHz

FEC: 3/4

Rate: 27.5 MSym/s

Polarization: V

Video Format: PAL

VC/Service ID: 1004

 

در اين ايميل

خبرها
ايران
آمريکا
آمريکای لاتين
اروپا
خاورميانه
آسيا
آفريقا
مناطق ديگر
هنر و فرهنگ
حوادث و بلايا
اقتصادي
آموزش
محيط زيست
بهداشت
حقوق بشر
نيروی کار
سياست
مذهب
علم و فن آوری
مسايل اجتماعی
ورزش
زنان

فسخ آبونمان

اگرنمی خواهيد اين ايميل را دريافت کنيد فسخ آبونمان

کمک می خواهيد؟

اگر در مورد اين ايميل پرسشی داريد به ankbut@voanews.com اطلاع دهيد.

صفحه نخست سايت از نو طراحی شده است تا دسترسی به اخبار و اطلاعات، ويديو، و برنامه های صدای آمريکا را تسهيل کند.

فسخ آبونمان | خبرهای بيشتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته