هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۸۹ فروردین ۵, پنجشنبه

Posts from Khodnevis for 03/25/2010

Email not displaying correctly? View it in your browser.
این خبرنامه حاوی عکس است. لطفا امکان دیدن عکس را در ایمیل خود فعال کنید.



ای کاش من هم نوه رفسنجانی بودم!

فقط برای لحظه ای فکرش را بکنید پدر بزرگتان رفسنجانی باشد. در پشت تلفن به رهبر یک چیزهایی می‌گویید که نباید بگویید. بعد وسط تعطیلات می‌آیید ایران که خانواده را ببینید و یک هوایی تازه کنید. موقع تحویل چمدان مچتان را می‌گیرند و می‌برند آنجا که خروس تخم می‌گذارد و عرب نی می‌اندازد. اندکی بعد ۷۳ میلیون تومان نا قابل که برای پدر بزرگ عزیزتان مانند پول خرد است برایتان گرو می‌گذارند تا شما هم یک توبه‌ای بکنید و بعد دوباره فلنگ را ببندید.

وجدانا اگر نوه هر کس غیر رفسنجانی بودید الان کجا می بودید؟ یا بند ۲۰۹ اوین یا زندان گوهردشت بند زندانیان خطرناک یا زبانم لال پس از تجاوز جنسی در سرای آخرت! آدم پدر بزرگ هم می‌خواهد داشته باشد اینجوری داشته باشد. این عزیز دل برادر دوباره در بازگشت به بریتانیای کبیر این پیر استعمار و مامن خانواده رفسنجانی چه داستان‌ها از این گردش علمی در زندان اوین به دوستان و آشنایان خواهد گفت و شاید برای یک لحظه بر نگون بختی جوانان هم سن و سالش که پدر بزرگشان رفسنجانی نبود تاسف می‌خورد! شاید هم تاسف نمی‌خورد. در عوض برای بهبود مزاج و بازگشت روحیه از دست رفته سری به فروشگاه هرودز لندن زده و با کردیت کارت اهدایی مامان فائزه یک چندتا عیدی برای خودش می‌خرید و گشتی هم در پیکادلی و سوهو می زد وبه شکرانه آزادی از زندان ولی فقیه برای کبوترهای میدان ترافالگار چندتا پسته اکبری! اهدایی پدر بزرگ مغز می‌کرد و می‌انداخت تا حیوانکی از این عذاب الیم به در آید. یک سری هم به دایی جان می زد و در گوشی می‌گفت: دایی جون !فعلا ایران بی ایران! اوضاع کشمشی است. بار خدایا! در این سال نو به تک تک ما یک پدر بزرگ مانند رفسنجانی عطا کن. ای کاش من هم نوه رفسنجانی بودم.


 


هجوم عشق


 

 


 

حـــریفت شد که ازیادت برد سرکش خیال من؟
نــــــــلرزد، نشکند، تنـــها دل روبه زوال من؟
نغلتد دانه دانه اشـــک‌های گـــــــرم و سوزانم؟
نخشکد شاخ وبــــرگ وریشه سبز نهـــال من؟
چنان‌ مستی‌ ومغروری زدرد و رنج وزجرمن
چه‌جای شکوه وخواهش، چه‌جای این سوال من
چنان افتاده‌ام خواهـــــــی که ازجا برنیارم سر
نه‌ برجانم‌ ترحم کرده ای‌ هرگز نه‌ افسرده‌ جمال‌ من
چه "هردم می‌کشی ماراوبازم زنده می‌سازی"
چه می‌جویی تودرتاب و تبم، جنگ وجدال من؟
چو خـــــــــــــــاشاکی اسیر بحرموّاج حیاتم من
هجوم عشــــــــق را تسلیم، این روح زلال من
تورا هرگـــــــز ندیدم من جدا ودورتر ازخود
تودرخون منی هرلحظه، درهر ماه وسال من


 


دولت کودتا، قایق نظام


 


تذکره المقامات : کاسپین ماکان !

آن صاحب کمالات، آن واجد فیوضات، آن تمیز دهنده خیر از شر، آن منادی الی خیرالعمل! مولانا کاسپین ماکان اعلم رجیستورها و فتوغرافرهای زمان خود بود و نامزد ندا نیز بود.

حضرتش رابه رجیستوری و فتوغرافی علاقتی بی قیاس و توجهی زیاد بود. در توصیف کمالات کاسپین جمهور مورخان را عقیدت بر آن است که وی از بدو تولد در دامان مادرنیز در فکر «در» کردن نام نیک خویش در اقصی نقاط گیتی همی بود. پس از رحلت شهیده ندا در الانتخابات الایرانیه مولانا کاسپین فلنگ مبارک را ببستی و عازم بلا کفر گردیدی. حضرتش را در میان « حرکت الاخضر!» محبوبیتی و نام نیکی بدی بدانسان هرکجا رهسپار گردیدی کرور کرور جماعت الخضران به جانب وی روان گردیدی و از یمین و سار ید وی را به گرمی فشردیدی! مولان کاسپین را علاقتی زیادبه سفر و تفرج در بلاد کفار بودی و هرکجا رسیدی کنگر خورده ولنگر انداختی و مصاحبه نمودی و زیر زیرکی تقاضای پناهندگی نمودی!

در ایام الماضی مولانا به جانب بلاد جهود رهسپار گردیدی و خود را جزو نایب عجم معرفی گریدی و دست سید الرییس جهودان فشردی و جماعت الخضران را از خود نومید گردانیدی و به یکباره باران فحش و نفرین و ناسزا به جانب وی سرازیر نمودی و خاطر شریفش را مکدر فرمودی و تقاضای پناهندگی را نیز پا در فلک گردانیدی. القصه مولانا کاسپین را جوابی و پاسخی باید تا به یکباره از بلاد جهود سر از بلاد کفری دیگر سر برنیاوردی و دامان خویش بیش از این آلوده نفرمودندی!


 


گزارش بی‌بی‌سی فارسی از وضعیت رسانه‌ها در سال ۱۳۸۸

بی‌بی‌سی فارسی: در ایران این روزها روزنامه نگاران منتقد وضع چندان خوبی ندارند. این را نهادهای حقوق بشری و خودشان می گویند، البته هروقت که بتوانند از وضع خودشان چیزی بگویند یا بنویسند که با تذکر و توبیخ و توقیف همراه نشود. سال هشتاد وهشت ، در مجموع سال خوبی برای مطبوعات منتقد در ایران نبود. پس از حوادث بعد از انتخابات بسیاری از روزنامه ها و نشریات اصلاح طلب توقیف شد و روزنامه نگاران زیادی هم دستگیر و روانه زندان شدند. عده ای هم مجبور شدند ایران را ترک کنند. چرا مطبوعات در ایران اینقدر آسیب پذیرند، و وضع بد برای روزنامه نگاران، چه معنایی برای جامعه دارد...

این گزارش را مریم افشنگ تهیه کرده است.


 


تعطیلات نوروزی
 


مسیح‌جان! حالا اون ایمیل خواهر ندا رو بفرست برای خودش!

البته ما امروز همین چند ساعت پیش گفتیم که نازنین مادر ندا هیچ نیازی به وکیل  و وصی ندارد به همین مناسبت حالا که ایشان با BBC مصاحبه و تاکید کرده که اگر ندا شهید نمی‌شد با ماکان ازدواج کرده بود و نیز خواهر ندا نیز در همان مصاحبه گفته «من می توانم متن ایمیلم را برای شما بفرستم تا ببینید که ادعای این سایت ها صحت ندارد» لذا اینجا رو داشته باش :

۱- مسیح جان ! بی زحمت یک نسخه از اون نامه‌ای که خواهر ندا اختصاصاً برای تو فرستاده بود و نوشته بود ماکان هیچ رابطه‌ای با ندا نداشته ولی وظیفه حکم کرد که امروز بعد از هشت ماه آنرا منتشر بکنی فوروارد کن برای مادر ندا و خود خواهر ندا چون احتمالاً دارند اشتباه می‌کنند‌!


۲- وقتی احساس وظیفه آدم قلمبه می‌شود احتمال همه چیز می‌دهد جز اینکه زرتی بزند همان شب همان کسی که به آدم ایمیل داده برود با BBC مصاحبه بکند بگوید چرا خالی می‌بندی خواهر جان ؟!

۳- عرض کردیم که مسیح با عباس آقا فرق میکند و چون مسیح است همیشه از غیب یک چیزهائی میداند که به عقل بشر نمیرسد و تا حسب وظیفه گفت ماکان با ندا رابطه نداشته همه باید فوراً فشفشه هوا بکنند.

۴- به همین مناسبت یک لطفی بکنید از این به بعد قبل از اعزام مسیح یا هر کس دیگر (حتی خود من ) به فضا شما را بخدا پنج دقیقه به حرفی که زده فکر کنید بلکه زد و شاخ درآوردید.

۵- جرس هم چون اول باید یک مطلب را حتماً ندید منتشر بکند بعد بگردد ببیند راست بوده یا دروغ لذا ما باید کیو ببینیم که جرس خبر دست اول منتشر نکند که دنیا کمتر تکان بخورد؟

۶- جرس عین ذغال خوب و دوست ناباب می‌ماند. مسیح خیلی بچه‌ی خوبی بود‌ها. از وقتی با این جرس ورپریده پرید بگی نگی خجسته میزنه‌!

۷- نازنین مادر ندا در پایان مصاحبه گفته است "اجازه دهید روح دخترم کمی آرام بگیرد و حداقل روحش در آرامش باشد" . مسیح خانم تحویل بگیر.

۸- دقیقاً به همین مناسبت من این بحث را همینجا برای همیشه تمام می‌کنم ولو اینکه دویست تا جوابیه صادر بشود. بدیهی‌است به احترام نازنین مادر ندا هیچ جوابیه‌ای را نمی‌خوانم چون دست خودم نیست جواب می‌دهم!

۹- جرس "جیم" دارد با "ر" و "سین" . کیهان هم اتفاقاً چندتا حرف دارد که هیچکدامش با جرس یکی نیست . چه تفاهمی!

حالا که اینجوری شد دهمی را نمی‌گویم ! ی ی ی ی !


لینک گفتگوی بی‌بی‌سی با مادر و خواهر ندا

فاش کن مسیح؛ تو می‌تونی!


 


وظیفه آخوند چیست؟

آخوند وظیفه دارد که برای هر کس یک زندان انفرادی شخصی همراه درست کند و فرد را همیشه در عذاب روحی نگه داشته و شکنجه روحی و جسمی دهد. نماز صبحم قضاشد ای وای نماز ظهرم قضا شد. روزه نگرفتم. ای وای نامحرم موهای مرا دید بدن مرا دید. تمام تلاش آخوند این است که آرامش روحی افراد را از آنها بگیرند و آنها را بدهکار الله کنند.  نگاه کنید به روزه برای یک دختر مسلمان ۹ ساله اگر روزه بگیرد شکنجه جسمی است اگر نگیرد شکنجه روحی است که الله در جهنم او را خواهد سوزاند. یکی دیگر از وحشتناک ترین جنایت آخوندها این است که نوجوانان صادق و زود باور را شستشوی مغزی می‌دهند و از آنان به عنوان زندانبان سایر رها شدکان از زندان آخوندها استفاده می‌کنند مانند امر به معروف و نهی از منکر. برای شکستن این زندان انفرادی آخوند را کنار بگذاریم


 


مادر ندا: كاسپين ماكان نماينده خانواده آقا سلطان نيست

 

در روزهای اخیر خبرهایی همراه با تصاویر دیدار کاسپین ماکان با شیمون پرز، رئيس جمهوری اسرائیل منتشر شد كه واكنش هاي مختلفي را در برداشت.

 

براساس این گزارش ها، نامزد ندا آقا سلطان به دعوت تلویزیون کانال دو اسرائیل به این کشور سفر کرده است.

 

مادر ندا آقا سلطان با تایید آشنایی و نامزدی دخترش با کاسپین ماکان در گفتگو با بی‌بی‌سی گفت: "ندا و کاسپین ۲۰ فروردین ماه آشنا شدند و این آشنایی بعد از دوماه به مرحله نامزدی رسیده بود. يعنی بحث خواستگاری مطرح شده بود و قرار بود رسما با هم ازدواج کنند که تظاهرات شروع و ندا شهید شد و اگر این اتفاق نیفتاده بود ندا و کاسپین با هم ازدواج می‌کردند، اما حتی این نزدیکی و نامزدی نیز، چنین حقی را به کاسپین نمی دهد که از نام ندا سوء استفاده کند."

 

خانم رستمی مطلق با ابراز تاسف از سفر کاسپین ماکان به اسرائیل گفت: "نباید چنین کاری می کرد و قبل از شما من با خود کاسپین تلفنی صحبت کردم و به خود او هم گفتم که "با این کار خودت را خراب کردی، ندا را خراب نکن و از نام ندا سوء استفاده نکن و بگذار روحش در آرامش باشد."

 

خانم رستمی مطلق گفت: "من به کاسپین گفتم که اگر ندا شهید نمی‌شد او را نه به اسرائیل و نه هیچ جای دیگری دعوت نمی‌کردند و بهتر است بیش از این وجهه خود را خراب نکند. او از دید خودش کار درستی انجام داده است، اما من به او گفتم که اسرائیل جایگاهی بین مردم ایران ندارد و تو با این کار خودت را منفور و وجهه‌ات را خراب کردی."

 

وی افزود:" نه فقط سفر به اسرائیل، بلکه کاسپین ماکان هر کاری که انجام می‌دهد و هر جایی که می‌رود تصمیم شخصی خود اوست و هیچ کسی او را به عنوان نماینده انتخاب نکرده است. او نه نماینده ندا، نه نماینده خانواده آقا سلطان و نه نماینده مردم ایران است و کارهای او را به حساب ندا يا خانواده ندا و مردم ایران نگذارید."

 

مادر ندا آقا سلطان در پایان از همگان درخواست کرد: " اجازه دهید روح دخترم کمی آرام بگیرد و حداقل روحش در آرامش باشد. دختر من آدمی سیاسی نبود و هیچ نکته سیاسی در زندگی او و زندگی خانواده ما وجود نداشت. او مثل سایر بچه هایی که کشته شدند ، کشته شد و هیچ فرقی با بچه های دیگرمان که شهید شده اند ندارد. روح او را آرام بگذارید."

 

 

هدی آقا سلطان، خواهر ندا نیز تاکید کرد که کارها و سخنان کاسپین ماکان باید به حساب شخصی خود او گذاشته شود و کارهای او هیچ ارتباطی به ندا و خانواده آقا سلطان ندارد.

 

او با رد برخی شایعات در باره رابطه ندا و کاسپین گفت:«برخی سایت ها به نقل از من ادعا کرده‌اند که رابطه ندا و کاسپین تمام شده بود و .... در حالی این قضیه صحت ندارد.»

 

هدی آقا سلطان در پاسخ به این سوال که گفته می شود خود شما در ایمیلی چنین قضیه ای را عنوان کرده اید، توضیح داد: «من در آن ایمیل که برای یک کارگردان فرستاده بودم، نوشته بودم که کاسپین نامزد رسمی ندا نبود؛ دو ماه با هم دوست بودند و این دوستی تا خواستگاری پیش رفته بود و قرار بود با هم ازدواج کنند که ندا شهید شد. من می‌توانم متن ایمیلم را برای شما بفرستم تا ببینید که ادعای این سایت ها صحت ندارد، اما قضیه اصلی این نیست. بلکه قضیه الان این است که کاسپین حق ندارد به خاطر بهره برداری شخصی خود يا هر دلیل دیگری، از نام ندا سوء استفاده کند.»

منبع BBC فارسي


 


من و نامزدم

از شما چه پنهان بنده هم مدتی است که نامزد دارم. ولی از انجا که دیگه در سن وسال عشق وعاشقی نیستم. بیشتر بخاطر پولش با این خانم نامزد شدم. (خدا منه این مطلب را نخونه )

 

در این سن وسال. فکر کردم که این خانم وضع مالیش خوبه وبرای روز مبادا بد نیست. ولی تا دلتون بخواد بد اخلاقه . 

 

وقتی تظاهرات شروع شد. این خانم دائم می‌اومد خونه که بیا با هم بریم تظاهرات. خلاصه من هم مجبور می‌شدم که برم. توی تظاهرات هم همیشه یک جوری برخورد می‌کرد و جاهائی می‌رفت که من بد بخت هم مجبور بودم دنبالش بدوم ،و همیشه هم کتک خورده برمی‌گشتم. تا اینکه متوجه شدم این خانم عمدا میره جاهائی که منو کتک بده و شاید هم آرزو داره که منو دستگیر کنند تا ایشان هم بتوانند در رادیو‌ها مصاحبه کنند که نامزدشان دستگیر شده و شاید هم برام نامه‌های عاشقانه بنویسه . 

 

یک روز که از دستش عصبانی شده بودم گفتم یک تیر غیب هم نمیاد که ...  ایشان هم فرمودند که نه بابا با این دعا ها کار به جائی نمی‌رسه. من اینقدر دعا کردم تورو دستگیر کنند، ولی نشد که نشد . 

 

تازه اونوقت متوجه شدم که جریان رفتن زورکی به تظاهرات از چه قراره. 

 

این هم شانس ما بود .ولی خوشم اومد از این اقای علیرضا یا همون ماکان. با وجود اینکه مادر ندا در مصاحبه با رادیو فردا گفت که ندا هرگز به این اقا جواب نداده بود، باز هم رادیو فردا با ایشان مصاحبه‌های مبسوط انجام داد و آقا رو معروف کرد. خدا یک جو شانس بده . 

 

حالا هم که مسیح علی نژاد سند رو کرده که این اقا اصلا نامزد ندا نبوده، ولی کار از کار گذشته واقا به شهرت جهانی و همچنین ثروت رسیده. خدا فقط یک جو شانس بده. من بدبخت باید با نامزدی برم به تظاهرات که برام نقشه کشیده که دستگیر بشم. واین اقا مفتی صاحب همه چیز شده . 

 

نصیب ما فقط مقدار مبسوطی کتک خوردن شده. و نصیب این اقا همه چیز. توی تظاهرات هم عدالت وجود نداره. ای بخشکی شانس ...


 
شما این خبرنامه را به این دلیل دریافت می کنید که ایمیل شما پس از تایید وارد لیست دریافت کنندگان شده است. برای لغو عضویت از این خبرنامه به این لینک مراجعه کنید یا به khodnevis-unsubscribe@sabznameh.com ایمیل بزنید. با فرستادن این خبرنامه به دوستان خود آنها را تشویق کنید که عضو این خبرنامه شوند. برای عضویت در این خبرنامه کافی است که به khodnevis@sabznameh.com ایمیل بزنید. برای دریافت لیست کامل خبرنامه های سبزنامه به help@sabznameh.com ایمیل بزنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته