هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۲, جمعه

متن پیاده شده روز سه شنبه 19 اردیبهشت 91

 

سه شنبه 19 اردیبهشت نود و یک، هشت می 2012 میلادی

امروز درباره هشت موضوع صحبت می کنیم.

موضوع اول این که منابع درونی خبر می دهند که عده ای از سپاهی ها در ارتباط با انفجار سوخت جامد موشک در ملارد کرج دستگیر شده اند. برخی منابع عده آنها را پانزده نفر ذکر کرده اند اما برخی تعداد را بیش از این گفته اند. بنا بود آقای خامنه ای به بازدید آن مرکز برود و آن انفجار زودتر از حضور او اتفاق افتاد.

محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران از خنثی سازی چند عملیات انتحاری و انفجاری در ایام نوروز خبر داد. قبلا هم عزیز جعفری این را گفته بود.

سردار منصوری معاون آموزشی ولی فقیه در سپاه هم به دلیل سکته قلبی در گذشت. او نهمین سرداری بود که به علت سکته قلبی در ظرف یک سال گذشته فوت کرده است.

سعید جلیلی دبیر شورای امنیت ملی نامه ای به قوه قضاییه نوشته است و خواستار محاکمه مجدد ابوالفضل قدیانی زندانی سیاسی شجاع شده است. ظاهرا بعد از این که نقد مستقیم رهبر در سطح جامعه از طریق نامه های سرگشاده به عنوان تهدید جدی علیه امنیت نظام تلقی شده است با فشار بیت رهبری شورای امنیت ملی ابزاری شده است تا فشار بر زندانیان را افزایش دهد.

اقاقیا عزیزی و لاله آزادی دو تن از کسانی که بعد از وقایع عاشورا سال 88 دستگیر شده بودند هر کدام به چهار سال حبس تعزیزی محکوم شدند. مصطفی تاج زاده برای چندمین بار اعلام کرده است که تا به شکایت او علیه جنتی رسیدگی نشود نه بازپرسی پس می دهد و نه در دادگاه حاضر می شود.

نرگس محمدی فعال حقوق بشر هم که مجددا به تازگی دستگیر شده است گفته است که سه آمپول در روز به او تزریق می کنند و فلج عظلانی او برگشته است. اخبار نگران کننده درباره وضعیت سلامتی او را تقی رحمانی، همسر او، در مصاحبه ای تایید کرده است. در این مصاحبه تکان دهنده از وضعیت کودکانی که نه پدر بالای سرشان هست و نه مادر گفته شده است.

فرشید فتحی کشیش سی و سه ساله بعد از شانزده ماه زندان به شش سال زندان محکوم شده است و بهنام ایرانی دیگر کشیش ایرانی بعد از تحمل یک سال حبس  دوباره به پنج سال حبس مجدد محکوم شد. وضعیت جسمانی او نگران کننده توصیف شده. امید خوارزمیان هم برای تحمل چهار سال حبس تعزیزی به زندان اوین فراخوانده شد.

نکته سوم این که صادق محصولی سردار ثروتمند آقای احمدی نژاد که معروف به پدر خوانده جبهه پایداری است در مصاحبه ای به علی لاریجانی حمله کرده است و گفته است کسانی که سابقه قصور در فتنه را داشته اند نباید در ریاست مجلس باقی بمانند و گفته که جبهه پایداری از ریاست حداد عادل دفاع می کند.

محسنی اژه ای هم در مصاحبه ای درباره شکایت مجلس از دولت به قوه قضاییه گفته است که البته رسیدگی می شود اما  این طور نیست که هر چه مجلس بگوید بر اساس آن حکم صادر شود. به نظر می آید چشم این قوه به دهان خامنه ای است تا ببیند چه تصمیمی درباره احمدی نژاد می گیرد.

نکته چهارم این که هند بعد از سفر کلینتون اعلام کرد که خرید نفت از ایران را کاهش می دهند. چین هم اعلام کرده در ماه مارس 25 درصد سال پیش نفت خریده است. کره هم از قول عربستان و امارت برای پر کردن جای نفت ایران برای کشور گفته است و ترکیه هم ده در صد خرید نفت خود را کاهش داده است و آفریقای جنوبی هم گفت خرید نفت را متوقف کرده است.

دولت که بدهی های ریالی عجیبی هم دارد اعلام کرده است که سهام اش در 22 کارخانه را بابت بدهی هایش به تامین اجتماعی خواهد داد. مرتضوی گفته که کافی است اما برخی کارشناسان معتقد اند این کارخانه ها ضرر ده هستند و قوز بالای قوز.  توکلی هم گفته پرونده مرتضوی را به بازرسی کل کشور فرستاده اند تا بلکه از آن طریق بتوانند او را بردارند چون در مجلس با تشر آقای خامنه ای مجلس نتوانست وزیر کار را استسضاح کند.

نکته ششم این که در 48 ساعت گذشته روابط افغانستان و ایران رو به تیرگی گذاشته اشت. روزنامه کیهان به شدت به قرارداد استراتژیک با آمریکا حمله کرده است و حامد کرزای را به وطن فروشی متهم کرده است.

سرپرست خبرگزاری فارس در افغانستان هم به جرم جاسوسی دستگیر شده است.

نکته هفتم این که پوتین مراسم تحلیف را به جا آورد اما معترضین هم اعتراض کردند که عده ای دستگیر شدند. پوتین اعلام کرد مدودف را به عنوان نخست وزیر معرفی خواهد کرد.

و نکته آخر این که در سوریه انتخابات فرمایشی برگزار شد و در همین حال در دمشق بمب منجر شد و در سایر شهرهای مهم هم درگیری هایی گزارش شده است.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی V

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته