هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ خرداد ۱, دوشنبه

متن پیاده شده روز یکشنبه 31 اردیبهشت 91

 

یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 و20می 2012 میلادی

امروز ذیل چهار سرفصل صحبت خواهیم کرد:

سرفصل اول معضل بیکاری کارگران در ایران است. این مسئله تقریبا به خبر هر روزه تبدیل شده است. در اخبار آمده بود که فقط 42 کارخانه ی تولید شیر در ورامین، تعطیل شده اند و در یکی از این کارخانه ها 200 کارگر اخراج شده اند. همچنین 200 تن از کارگران کارخانه ی پلی اتان، تولید کننده ی صندلی و تشک اتومبیل، نیز اخراج شده اند و از آنجایی که حق بیمه پرداخت نشده، آنها نمی توانند از حقوق بیکاری نیز بهره مند شوند. ماجرای متروی اهواز نیز که به داستان دنباله داری تبدیل شده و 300 کارگر این طرح، قبلا اخراج شده بودند هم اکنون هم با مشکلات زیادی همراه است و 800 کارگر آن، پنج ماه است که حقوق دریافت نکرده اند، اما از ترس اخراج در گرمای طاقت فرسای این شهر کار می کنند و اعتراضی هم نمی کنند.

دبیر اجرایی خانه ی کارگر تهران هم اعلام کرده است که موج جدیدی از اخراج کارگران در حال انجام است و هتل ها نیز به دلیل نداشتن مسافران خارجی، آغاز به اخراج کارگرانشان کرده اند و اگر هم اقدام به استخدام می کنند از بازنشستگان استفاده می کنند تا حق بیمه ی بازنشستگی پرداخت نکنند.

بحث دوم، مسئله ی حقوق بشر است. آقای محمد غفاریان، دانشجوی برق دانشگاه فردوسی مشهد به سه سال حبس و 35 ضریه شلاق محکوم شده است. جالب است که حکم شلاق وی برای توهین به آقای احمدی نژادی است که خود سایتهای حکومتی هر روزه به او حمله می کنند. همچنین ابوالفضل قدیانی به دلیل نامه ی شجاعانه ای که به آقای خامنه ای  نوشت به یک سال حبس اضافه محکوم شد.

گروه موسیقی زیرزمینی ارتعاش که آهنگ های رپ و راک می ساخته اند، در مهاباد دستگیر شده اند و به آنها اتهام شیطان پرستی نسبت داده شده است.

محمد آکفیان دارنده ی چهار مدال آسیایی به کشور سوئد پناهنده شد. آکفیان کسی است که هدیه ی آقای احمدی نژاد را که یک دستگاه اتومبیل بود در جریان برگزاری امتخابات ریاست جمهوری به ستاد آقای موسوی هدیه داده بود.

آقای پناهیان، نمانیده ی آقای خامنه ای در دانشگاه هنر مطرح کرده که هرکس نظام را تضعیف کند، باید اعدام شود.

موضوع سوم در مورد انرژی هسته ای ایران است.  اجلاس هشت کشور صنعتی یعنی آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان،روسیه ، ژاپن، ایتالیا و انگلیس در آمریکا در حال برگزاری است. آنچه از این نشست بیرون آمده حاکی از این است که فشار بر ایران افزایش یابد تا دولت ایران شفاف تر عمل کند. اما جالب است که روزنامه ی کیهان از اختلاف بین این کشورها خبر داده که از پایه کذب است.

آقای آمانو هم که در ایران به سر می برد، معلوم شده که به دنبال پاسخی از ایران به آنجا رفته که گویا ایران موافقت کرده تا اجازه ی بازرسی ایران را صادر کند.

بهرحال آقای باهنر هم در این رابطه مصاحبه کرده و گفته که امیدوار است تا گروه 1+5 تحریم ها را بردارد. سایت بازتاب امروز نیز که به آقای رفسنجانی است بیان کرده که ایران حاضر است که هر امتیازی بدهد و تنها شرط ایران این است که تحریم ها را بردارند.

سایتهای اسراییلی هم خبر داده اند که در اجلاس عراق، آمریکایی ها به دنبال گرفتن امتیازتوقف غنی سازی 20 درصدی هستند و ایران هم به دنبال این است تا امتیاز به دست آوردن غنی سازی 5 درصد را به دست آورد و ظاهرا اجلاس بغداد نتیجه ی خاصی در بر نخواهد داشت و هردو طرف اعلام پیروزی خواهند کرد.

سرفصل آخر بحث سوریه است که در دو انفجاد در دیرالزور 9 نفر کشته و دهها نفر هم زخمی شده اند. افسران آزاد پیوسته به مردم با  اسنادی ثابت کرده اند که این حملات و انفجارهای اخیر که تعدادشان هم زیاد شده، از طرف دولت بشاراسد ورژیم برنامه ریزی شده تا این مسئله را به عهده عده ای بگذارد که گفته می شود تروریست هایی خارج از سوریه  اند که اقدام به این کشتار می کنند و به این ترتیب رژیم سوریه به ادامه ی سرکوبها بپردازد.

اندکی صبر سحر نزدیک است

تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید

به امید پیروزی ایران و ایرانی



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته