هستي نيوز،از آن سوي فيلتر جمهوري اسلامي خبر پراكني ميكند

-----------------------------
همه خبرها و ديدگاهاي سانسور شده و پشت فيلتر جمهوري اسلامي مانده را يكجا و بي درد سر در "هستي نيوز" بخوانيد...
http://groups.google.com/group/hasti-news
------------------------------







Google Groups
Subscribe to Hasti News
Email:
Visit this group

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۸, پنجشنبه

متن پیاده شده روز شنبه 23 اردیبهشت 91

 

سلام،
شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۱، ۱۲ می ۲۰۱۲ میلادی

امروز در مورد ۸ موضوع صحبت می‌کنیم.

دیروز بعد از پایان مسابقات فوتبال که به قهرمانی سپاهان و نایب قهرمانی تراکتور سازی تبریز انجامید، مردم به جشن و پایکوبی پرداختند که در پی‌ آن نیروی پلیس با مردم درگیر شد.در اصفهان مردم بر علیه نیروی انتظامی شعار دادند و در تبریز هم در چند منطقه، مخصوصاً در ائل گلی‌، مردم با پلیس درگیر شده و ۱۰ نفر نیز دستگیر شدند. در خرم داره هم در تئاتر کودکان خاله شادونه و در سالنی که بیش از ۳۰۰۰ نفر گنجایش نداشته، ازدحام ۴۰۰۰ نفر باعث شده که در موقع خروج ۳ کودک ۶ و ۷ ساله کشته شده ۵ نفر هم مجروح شوند. هیچ امکاناتی مثل آمبولانس و نیروهای امداد در موقع برگزاری تئاتر حضور نداشته و تنها بعد از حادثه به محل آورده شده.

کتاب خاطرات حسن روحانی همانطور که انتظار میرفت سر و صدای زیادی به پا کرده. طعنهی که آقای روحانی در این کتاب به آقای خامنه‌ای دارد از دید طرفداران خامنه‌ای پنهان نمونده و با حمله به روحانی گفته‌اند که می‌‌خواهند شکسته خودشان را به گردن مقامات بالا بیندازند. آقای روحانی در این کتاب گفته است که در کشور تصمیم گیری نمی‌شود و در واقع کسی‌ نیست که کار را تمام کند. همچنین گفته است که مسئولان حاضر نیستند که بپذیرند اشتباه کرده و پذیرش اشتباه را به معنای شکست می‌دانند. وی افزوده است که مقامات فکر میکنند که غرب هر روز از صبحت تا شب در حال برنامه ریزی برای سقوط جمهوری اسلامی است. روحانی خاطر نشان کرده است که در ایران سیاست خارجی‌ آلت دست سیاست داخلی‌ است و به این ترتیب منافع ملی‌ فنا می‌‌شود. مجموع حرفهای روحانی که پاره‌ای از فراز‌هایش را دیروز نقل کردم، طعنه و انتقادت آشکاری به آقای خامنه‌ای دارد که در واقع با مدیریت و ندام کاریهایش به طور مثل در موضوع هسته‌ی چگونه کشور را به گرداب فقر، تحریم و انزوا فرو برده است.

آقای هاشمی‌ رفسنجانی‌ هم گفته است که خبرگان باید تداوم شرایط رهبری را دائماً برسی‌ کند. این حرف به این معناست که اعضای خبرگان باید دائماً عملکرد آقای خامنه‌ای را نگاه کنند و اگر شرایطی که در قانون برای رهبری ذکر شده در او نباشد، احتمالا او را برکنار کنند. جناح آقای هاشمی‌ و روحانی، در چند روز اخیر صحبتهای تندی بر علیه آقای خامنه‌ای مطرح کردند، مثل مصاحبهٔ آقای روحانی با نشریه مهرنامه، که باعث خواهد شد که حملات تندی برا علیه‌شان صورت بگیرد.

معلوم شده هست که بودجه و فیلمنامهٔ قلاده‌های طلا مستقیما از اطلاعات سپاه، که زیر نظر حسین طائب است، پرداخت شده و همانطور که قبلاً هم، آقای طالبی، سازنده فیلم گفته بود، این فیلم با حمایت رهبری ساخته شده و کاملا مشخص است که از بیت خطگیری می‌شده است. بعید نیست با جزئی نگری که آقای خامنه‌ای دارد، خودش خط به خط فیلمنامه را خوانده باشد. 


خانم کاترین اشتون ابراز امیدواری کرده است که مشکل بر سر برنامهٔ اتمی‌ ایران تمام شود. مارتین زانتی، مقام اتحادیه اروپا هم خواستار توقّف کامل غنی سازی اورانیوم از سو‌ی ایران شده است.


حمید رضا مقدم فر معاون فرهنگی‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در صحبتی‌ برای حلقه‌های صالحین گفته است که رسانه‌های داخلی‌، به خصوص رسانهٔ ملی‌، در مورد مذاکرات استانبول بزرگ نمایی کردند به این ترتیب در دام جنگ روانی‌ دشمن افتادند. اما جالب است که همین دیروز، آقای امامی کاشانی، امام جمعهٔ تهران گفت که در مذاکرات استانبول عظمت و اقتدار ایران به نمایش گذشته شد. به این ترتیب دیده میشود که خالی‌ بندیهایی که در مورد مذاکرات استانبول شده بود، که تنها تصمیم جدیه آن زمان و مکان مذاکرات بعدی در ۲۲ می در بغداد بود، از دیده معاون فرهنگی‌ سپاه به عنوان ضعف قلمداد شده است.

آقای دوید کوو هنّ معاون خزانه داری آمریکا علم کرده که خریداران نفت ایران حتا اگر به صورت واسطه هم باشند در نهایت باید پول خود را به بانک مرکزی واریز کنند و بنا بر این تحریم بانک مرکزی ایران فشار زیادی به اقتصاد این کشور وارد خواهد کرد.

جنجال در مورد یک کتاب در نمایشگاه کتاب همچنان از سو‌ی روحانیون وجود دارد. بعد از آقای وحید خراسانی که وزارت ارشاد را وزارت "اضلال" خواند، آقای نوری همدانی هم گفت که از قراری که گفته اند در نمایشگاه کتاب، کتابی‌ هست که شهادت حاضرت زهرا را افسانه معرفی‌ می‌کند. بدون وارد شدن به محتوای تاریخی‌، باید گفت که این نوع برخورد آقایون روحانیون مسبوق به سابقه است که نه خود کتابی‌ را میخوانند، نه شخصاً رجوع میکنند و فقط بر اساس اینکه کسی‌ در گوششان چیزی گفته، تصمیمی میگیرند و حتی حکم ارتداد صادر میکنند.
کتاب حقوق شهروندی، نوشتهٔ محمد حسن علیپور هم که دفاعیات مدیر مسول نشریهٔ آبان را جمع آوری و منتشر کرده است هم از نمایشگاه جمع‌آوری شد.


برای بزرگداشت مسعود باستانی، روزنامه نگار در بند، و همچنین یکمین سگرد روزه‌های سیاسی مصطفی تاجزاده، مراسمی در منزل تاجزاده برگزار شد.
آقای محمد رضا معتمد نیا هم که در اعتصاب غذا بسر میبرد، به دلیل مشکل قلبی به بیمارستان منتقل شد ولی‌ قبل از اینکه نتیجه ازمیشهیش مشخص شود دوباره اورا به زندان اوین برگرداندند. آقایان اردبیلی و سنئی، از آیات عظام قوم هم در تماسی که با مادر تقی رحمانی داشتن، مادر بزرگی‌ که اکنون دو فرزند رحمانی و نرگس محمّدی را نگاه می‌دارند، از او دلجوی کرده و اظهار ناراحتی‌ کرده و خواستار رسیدگی به پروندهٔ نرگس محمّدی شده اند.

سعید معدنی، فعال اجتماعی هم که در زندان است، پرونده آاش تکمیل است اما به دادگاه فرستاده نمی‌شود و فشار بر او کماکان ادامه دارد.

بعد از انفجارهای دمشق ظاهراً قرار است که ایران به سبک تهران، در دمشق هم دوربینهای کنترل ترافیکی نصب کند.

و نکتهٔ آخر که مربوط به نسل من است، در مورد درگذشت پرویز شهریاری معلم ریاضی‌ نسل ماست که کتابهای او چه به شکل تالیف و چه ترجمه، نسلی از کشور را تربیت کرده و این ثمر بخشی هنوز هم ادامه دارد و باید گفت آقای شهریاری حقّ بزرگی‌ به گردن هر کسی‌ دارد که در ایران ریاضی‌ خوانده است. روانش شاد بعد.

اندکی‌ صبر سحر نزدیک است
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید،
به امید پیروزی ایران و ایرانی‌



 

 



--
__________ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید __________
لطفآ اگر پس از اشتراک ایمیل های گروه را دریافت نکردید پوشه اسپم را نگاه کنید
واگر ایمیل های گروه آنجا بود ایمیل ها را از اسپم در بیاورید
Select the box to the left of the emails and
click "Not spam" button on the top.
کار دیگری هم که می توانید بکنید درست کردن فیلتر و استفاده از
Label
برای پیدا کردن ایمیل های گروه است
_______________________ اشتراک _______________________
برای مشترک شدن در این گروه آدرس زیر را درست همینطور که هست کپی کنید
واز ایمیل باکس خود به این آدرس ایمیل بفرستید
mohsen_sazegara+subscribe@googlegroups.com
پس از فرستادن ایمیل به آدرس بالا، برای تأیید اشتراک ایمیلی از طرف گروه
دریافت می کنید که باید لینکی را که در آن ایمیل هست کلیک کنید
____________________ لغو اشتراک _______________________
برای خارج کردن ایمیل خود از گروه از میل باکس خود به آدرس زیر ایمیل بزنید
mohsen_sazegara+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازار امروز

Loading currency converter .. please wait

loading
currency converter
please wait
....

خبرهاي گذشته